![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedaan met botox en dag- en nachtcreme ...Geen dure en gevaarlijke facelifts meer !!!
De oplossing is gevonden ... Sperma houdt de huid jong http://www.gva.be/she/mode-en-beauty...huid-jong.aspx Citaat:
![]() Zijn die gek of zo ??? Kunnen we dat niet een beetje goedkoper leveren ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lekker!
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik heb zo weinig rimpels, dat, als ik een erectie krijg, ik mijn ogen niet meer dichtkrijg (wegens te weinig vel)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat kan volgens mij goedkoper ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu begrijp ik waarom de mensen ons altijd tien jaar jonger schatten...
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou iemand nog gaan werken ??? Aan 180 Euro per kwakje kom je makkelijk aan een riant maandinkomen ....
![]() Laat die gekken maar bij de spermabank gaan doneren voor een centje en mss een koekje ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
SPERM® wordt geleverd in een handige trekfles. Voor het gebruik van SPERM® ![]() Na het gebruik van SPERM® ![]() Na het gebruik van SPERM® ga je duidelijk beter in je vel voelen. Opgelet: SPERM® maakt wel vlekken op de kleren. SPERM® in a bottle....
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 28 mei 2009 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Wachten tot het tijd is voor je behandeling?
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dank u! Ik wordt liever leverancier: dus inschrijving KBO alvorens klaar te komen, milieuvergunning voor mijn slaapkamer, waar haal ik in godsnaam een bewijs van beroepsbekwaamheid, ...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 mei 2009 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht even: HALLOHO??? HOT MARIJKE???? vertel het eens!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() een handje toesteken en er dan nog voor betalen ook?
zot zeker!
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Btw ... ik denk dat Bukake feestjes de komende jaren helemaal "in" zullen zijn ...
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat hoeft niet met de hand gebeuren hoor....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |