![]() |
Zit er een belasting op de reële huurprijzen aan te komen
De titel zegt het zelf. Wat denken jullie ? Wat zullen de gevolgen zijn ?
|
Meer mensen die huizen kopen ipv er te huren?
|
Citaat:
De bouw is aan het instorten. |
Dan gaat huren duurder worden.
|
Waarom zou je eigenlijk huren willen belasten? Er is toch niets slecht aan huren, dan moet je dat toch niet ontmoedigen. Er zijn al genoeg soorten belastingen.
|
nog meer mensen die hun energiefactuur niet meer betalen...
|
de huur voor een huis met 1 slpkamer zou 100 e moeten zijn
2 slpkamers 200 3 slpkamers 300 nu zijn het de vele 1000den illegalen die huizen bezetten waardoor er zogenaamd schaarste is en de prijs onnatuurlijk hoog is |
Citaat:
|
kadaster = 1 maand huur is 1/12 vd jaaropbrengst of belast aan 8% ;
loon - waarvoor hard gewerkt wordt - wordt belast aan 30% |
Citaat:
je wordt belast op: Geindexeerd(1,46) kadastraal inkomen + 40% in de personebelastingen en ook nog eens via de grondbelastingen. Bovendien zijn er ook nog niet-aftrekbare kosten(onderhoud,syndicus,verzekering,..) Dan zit je ook aan 30% of meer. |
Citaat:
|
De huurprijzen zijn al aan het stijgen.
Mij lijkt een huurprijs van 600-700 nog te doen, maar het lijkt erop dat de 800-900 in zicht komt. Totaal niet meer mogelijk vind ik persoonlijk. :-( Huur betalen vind ik een prioriteit. Als je dan kijkt naar commentaren van een groeiende groep eigenaars zie je dat ze huurders beschouwen als marginalen die er alles aan doen om geen huur te betalen. Leuk is anders. De commentaren zijn dan ook: Jullie hebben geen tv, wagen, reis, of wat dan ook nodig. Betaal gewoon jullie huur. Wij zullen wel opslaan. |
Zit er een belasting op de reële huurprijzen aan te komen
mogelijk , nu de nv Immomaffia geen blauwe paraplu meer boven zich heeft |
Citaat:
Onvermijdelijk, zeker toen bleek dat de bevolking sinds 2008 verder gegroeid is (reden 1) Dankzij onze links-liberale regering dient 20% van alle gronden (verkaveling, bestaand) voorbehouden te blijven voor de sociale gevallen... (reden 2). en dat zijn ECHT wel mensen die alles doen om hun huur niet te betalen, en daar gezien hun huurdersbescherming ook echt wel in slagen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be