![]() |
lang leve de multikulturele samenleving
http://www.gamaniak.com/video-3642-a...s-a-paris.html
Filmpje helemaal uitkijken !! Zoiets blijft ONBESTRAFT zolang je voor SPa, OpenVLD, CD&V, Groen! en andere linkse partijen stemt...zij hebben zo 'n maatschappij gemaakt. Hopelijk ondergaan hun kiezers regelmatig HETZELFDE lot !!! Zitten er zo'n kiezers in uw buurt...bedank ze alvast voor zo een samenleving !!!! Citaat:
|
Smet, Van Mechelen en Peeters die als migrant verkleed passagiers op de tram terroriseren, wie had dat ooit gedacht....
|
Citaat:
2. Op welke argumenten fundeert u uw mening dat geweld voorkomt uit een linkse politiek? 3. Welke criteria hanteert u om SPa, OpenVLD, CD&V, Groen! als linkse partijen te classificeren? 4. Op welke manier zouden ´ (...) Groen! en andere linkse partijen´ reeds bijgedragen hebben aan de vormgeving van onze maatschappij? 5. Op welke manier zou jij grootstedelijk geweld voorkomen? (Als je dit al zou willen want blijkbaar ben je een voorstander van geweld op gewone Vlaamse kiezers) 6. In het citaat wordt gesproken over ´jacht op blanken´ waarom gaat u er vanuit dat dit geweld racistisch zou zijn. 7. Wat bedoelt u met ´land van herkomst´? In alle waarschijnlijkheid is dit ´land van herkomst´ Frankrijk. 8. Ik vrees dat uw interpretatie van deze gebeurtenis vertekend is door een verregaande rechtse politieke correctheid. |
Citaat:
|
Ik vraag mij af wat SP.a, Groen, CD&V, Open VLD en andere "linkse" partijen (hoe je bij die indeling komt snap ik toch niet goed, maar bon) kunnen doen aan de situatie in Parijs...
Voor de rest ben ik het eens met il faut savoir |
Citaat:
il faut savoir; kunt ge het nóg meer kapot relativeren??? Dat soort 'incidentjes (ja, óók regelmatig op Vlaamse/Belgische, ook Nederlandse bussen) wordt niet eens meer bestraft door linkse multiKULminnende, cultuurrelativistische pocolieten, het klimaat hebben ZIJ geschapen en houden ZIJ in stand! Dát is wat er mis is met de maatschappij, er mág niks tegen gedaan worden (want dan ben je racist), er mág niks over gezegd worden (want dan ben je racist)! |
Citaat:
Ja, het leven is hard in de banlieues, zeker voor een gevoelige jongen. Maar jij weet daar absoluut niets van, dus je zou maar beter zwijgen. Schoenmaker blijf bij je leest... Edit: becommentarieer liever deze apologie van de moderne slet, die je een beetje verder op dezelfde site vindt: http://www.gamaniak.com/video-3760-m...baby-baby.html |
Citaat:
You made my point - monddood maken iedereen die kritiek heeft op 'incidentjes' zoals dit of op het poco linkse multiKULminnend beleid dat zulke dingen tolereert! Van jou had ik niet anders verwacht hoor. Edit:roll:: dat anorexia-geval heb ik niemand op zijn smoel zien slaan, als zoiets jou schaadt sluit je toch gewoon je ogen of kijk je de andere kant op - net als de regering doet bij dat geweld van de 'verrijking'!:twisted: |
Citaat:
|
Ohw Kallikles, nou moet ik ineens 'niet meer zwijgen', maar 'bij mijn leest blijven' - je hebt gelijk, NIEMAND slaat mij ongestraft op mijn smoel!
|
Citaat:
P.S.: Noem je dat anorexia? Dat is toch gewoon een mooie, slanke dame? Hoeveel weeg jij wel? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn gewicht is perfect in verhouding met mijn lengte, dank U! |
Citaat:
...en ik had het niet over jou die vrouwen zou slaan, van verkeerd begrijpen gesproken! |
Citaat:
Citaat:
|
Waarschijnlijk 'zwijg' jij dan altijd!
|
Blijkbaar zitten sommigen verlegen om hun portie allochtoons geweld en islamgebash, dat ze filmpjes van drie jaar oud, en uit Parijs erbij moeten sleuren om toch aan hun trekken te komen.
|
ROFL
ge toont een filmpje van geweldadige taferelen in FRANKRIJK, en daarmee wilt ge aantonen dat Vld, Spa en groen hier in BELGIE slecht bezig zijn. Lol, ik ga strax 'bewijzen' dat het de schuld is van het VB dat het crisis is adhv een filmpje van twee bavianen die aan het vogelen zijn. zie je de relevantie? Ik evenveel als in jouw pleidooi :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be