![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() http://www.gamaniak.com/video-3642-a...s-a-paris.html
Filmpje helemaal uitkijken !! Zoiets blijft ONBESTRAFT zolang je voor SPa, OpenVLD, CD&V, Groen! en andere linkse partijen stemt...zij hebben zo 'n maatschappij gemaakt. Hopelijk ondergaan hun kiezers regelmatig HETZELFDE lot !!! Zitten er zo'n kiezers in uw buurt...bedank ze alvast voor zo een samenleving !!!! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Smet, Van Mechelen en Peeters die als migrant verkleed passagiers op de tram terroriseren, wie had dat ooit gedacht....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2. Op welke argumenten fundeert u uw mening dat geweld voorkomt uit een linkse politiek? 3. Welke criteria hanteert u om SPa, OpenVLD, CD&V, Groen! als linkse partijen te classificeren? 4. Op welke manier zouden ´ (...) Groen! en andere linkse partijen´ reeds bijgedragen hebben aan de vormgeving van onze maatschappij? 5. Op welke manier zou jij grootstedelijk geweld voorkomen? (Als je dit al zou willen want blijkbaar ben je een voorstander van geweld op gewone Vlaamse kiezers) 6. In het citaat wordt gesproken over ´jacht op blanken´ waarom gaat u er vanuit dat dit geweld racistisch zou zijn. 7. Wat bedoelt u met ´land van herkomst´? In alle waarschijnlijkheid is dit ´land van herkomst´ Frankrijk. 8. Ik vrees dat uw interpretatie van deze gebeurtenis vertekend is door een verregaande rechtse politieke correctheid.
http://excuseer.wordpress.com Laatst gewijzigd door il faut savoir : 7 augustus 2009 om 10:57. Reden: lay-out |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag mij af wat SP.a, Groen, CD&V, Open VLD en andere "linkse" partijen (hoe je bij die indeling komt snap ik toch niet goed, maar bon) kunnen doen aan de situatie in Parijs...
Voor de rest ben ik het eens met il faut savoir Laatst gewijzigd door Woetse : 7 augustus 2009 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, kijk eens hoe lang de 'verrijking' al toe'slaat'.
il faut savoir; kunt ge het nóg meer kapot relativeren??? Dat soort 'incidentjes (ja, óók regelmatig op Vlaamse/Belgische, ook Nederlandse bussen) wordt niet eens meer bestraft door linkse multiKULminnende, cultuurrelativistische pocolieten, het klimaat hebben ZIJ geschapen en houden ZIJ in stand! Dát is wat er mis is met de maatschappij, er mág niks tegen gedaan worden (want dan ben je racist), er mág niks over gezegd worden (want dan ben je racist)!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 augustus 2009 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, het leven is hard in de banlieues, zeker voor een gevoelige jongen. Maar jij weet daar absoluut niets van, dus je zou maar beter zwijgen. Schoenmaker blijf bij je leest... Edit: becommentarieer liever deze apologie van de moderne slet, die je een beetje verder op dezelfde site vindt: http://www.gamaniak.com/video-3760-m...baby-baby.html
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 augustus 2009 om 11:49. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
You made my point - monddood maken iedereen die kritiek heeft op 'incidentjes' zoals dit of op het poco linkse multiKULminnend beleid dat zulke dingen tolereert! Van jou had ik niet anders verwacht hoor. Edit ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 augustus 2009 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 augustus 2009 om 11:56. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ohw Kallikles, nou moet ik ineens 'niet meer zwijgen', maar 'bij mijn leest blijven' - je hebt gelijk, NIEMAND slaat mij ongestraft op mijn smoel!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S.: Noem je dat anorexia? Dat is toch gewoon een mooie, slanke dame? Hoeveel weeg jij wel? ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat met 'rechts' of 'links'zijn te maken, geweld hoort bestraft te worden, niet getolereerd alsof het de gewoonste zaak van de wereld is!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sla geen vrouwen. Voor de rest heb je me verkeerd begrepen. Je moet bij je leest blijven en dus zwijgen over zaken die je niet kent.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 augustus 2009 om 12:02. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn gewicht is perfect in verhouding met mijn lengte, dank U!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en ik had het niet over jou die vrouwen zou slaan, van verkeerd begrijpen gesproken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk 'zwijg' jij dan altijd!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar zitten sommigen verlegen om hun portie allochtoons geweld en islamgebash, dat ze filmpjes van drie jaar oud, en uit Parijs erbij moeten sleuren om toch aan hun trekken te komen.
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ROFL
ge toont een filmpje van geweldadige taferelen in FRANKRIJK, en daarmee wilt ge aantonen dat Vld, Spa en groen hier in BELGIE slecht bezig zijn. Lol, ik ga strax 'bewijzen' dat het de schuld is van het VB dat het crisis is adhv een filmpje van twee bavianen die aan het vogelen zijn. zie je de relevantie? Ik evenveel als in jouw pleidooi ![]()
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |