![]() |
Het is altijd het Vlaams Belang
De Vlaamse oppasmoeder die in België in opspraak is geraakt vanwege haar Nazi-symphatieën opvattingen, is uit het Vlaams Belang gezet. De vrouw en haar echtgenoot waren lid van de partij, maar het bestuur heeft hen geroyeerd.
http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...langgezet.html Het VB moet op de hoogte zijn geweest van die bizarre politieke voorkeuren, maar pas nu na dit incident gooit de partij deze vrouw eruit. |
Waarom zou het VB op de hoogte moeten geweest zijn daarvan? Alsof alle partijen op de hoogte zijn van alle sympathieên van al hun leden. Komaan zeg.
|
Stel je voor dat ze geweten hadden dat ik thuis platen van Cypress Hill in mijn platenkast had staan, had ik destijds dan ook nog een lidkaart gekregen?
|
Citaat:
Vanaf het moment dat het aan de oppervlakte komt,trekt men zich terug en distantieert men zich uitsluitend voor hun public relations en beeldvorming naar de buitenwereld. Eveneens is het typerend dat deze partij altijd wel een aantrek heeft gehad voor lui met dit soort sympathieën. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand binnen het VB moet toch geweten hebben over de symphatieën van deze oppasmoeder. |
Overgens ook Belgische instanties gaan niet helemaal vrijuit:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ngemoeid.dhtml |
Citaat:
|
Waarom zou iemand van het VB 'moeten geweten hebben' wat de hobby's of zelfs hersenspinsels zijn van die vrouw? Je stort het geld en krijgt je lidkaart... Of denken jullie dat je eerst een sollicitatiegesprek moet doen, terwijl je compleet gescreend wordt. Om daarna een prive-detective achter je gat te hebben voor minstens een week.
Diegene die een fout hebben gemaakt zijn "kind en gezin", maar zelfs nu wordt er geprobeert om het VB de zwarte piet toe te schuiven. Zelfs als zij METEEN, zonder eerst allerlei spoedvergaderingen ofzo het lidmaatschap opzeggen bij het vernemen van de feiten. En ja, natuurlijk zitten er exteem-rechtse leden bij het VB... Welke andere politieke partij moeten zij kiezen? Het VB is nu eenmaal de meest rechtse partij. Meteen ook een van de redenen om hen als 'extreem' te bestempelen. Wat dan weer een cirkel maakt, omdat het etiket 'extreem' de extremen zal aantrekken... |
Ik loop ook echt niet over van vreugde met bepaalde kantjes van het VB,
maar van al dat gebash en gedemoniseer word ik kotsmisselijk. Het is niet het VB dat ervoor gezorgd heeft dat België de hoogste belastingdruk ter wereld heeft, en zowat de grootste schuld en werkloosheidsgraad in West-Europa. Ik snap niet dat daar zo weinig over gezegd wordt. Maar wellicht heeft de gedachtenpolitie heel andere prioriteiten. Het zal wel geen toeval zijn dat dit bericht breed in de pers wordt uitgesmeerd precies op het moment dat Nordine Taouil een beroep doet op de Belgische justitie om het één en ander af te dwingen. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=128152 |
Citaat:
Heb trouwens overlaatst eens aan een toog plaatsgenomen in de kroeg van een lokale ocwmvoorzitter. Toevallig waren daar enkele van diens partijgenoten aanwezig. Wat ik daar gehoord heb aan racistische opmerkingen over br$$n $p$n tart werkelijk alle verbeelding. Met dien verstaande dat die mannen nu nog steeds lid zijn van die zogezegd 'democratische partij'. |
Het VB heeft zich toch weer laten zien als een bende laffe wezels.
Direct die mensen laten vallen omwille van een mediahetze... Net nu die mensen te maken krijgen met broodroof en mogelijke fysieke aanslagen (het is niet voor niets dat de poco's intussen naam, adres...e.d. van dat echtpaar openbaar maakten) Hadden we maar nog maar een VMO gelijk die van Eriksson i.p.v. de huidige platbroekkerij... |
Citaat:
|
Citaat:
Het vb heeft rond de 24000 leden,het is onmogelijk voor trouwens eender welke andere partij iedereen te gaan screenene laat staan in hun huis binnen gaan en daar dan nazi foto's of wat dan ook te zien hangen. Buiten een 3tal mensen in mijn eigen gemeente heeft fdw of vanhecke of annemans en noem maar op ook nog nooit in mijn huis geweest hoor dus hoe kunnen zij dan weten of iemand zo'n zaken in z'n huis hangen heeft?Trouwens,wat iemand in z'n huis hangen heeft is ook mijn zaak niet. Natuurlijk,hetgeen deze allemaal zat te verkondigen strookt niet met waarvoor wij (vb) staan. |
Citaat:
Kan ik ook beginnen zenne,linkse partijen trekken vol foefelaars aan want bij linkse partijen is het geweten het de grootste oplichters zijn.Geef ze geen visa kaart aub.Dit is slechts één voorbeeldje van de zovele die er zijn. Dus wat aantrke betreft kunnen we zo wel over eender welke partij wel beginnen muggeziften. Het verschil is;bij ons worden ze buiten geknikkerd,bij andere partijen zelden of zelfs nooit. |
Citaat:
In mijn huis hang ik ook wat ik wil. Ik vind trouwens ook dat als die dame haar job correct uitvoerd en dat is blijkbaar ook zo ik geen probleem zie. Ze had zelfs 2 allochtonen kinderen,ik heb nooit horen zeggen ze die gastjes heeft mishandeld zenne. Iets zeggen zoals die dame heeft gedaan is dom natuurlijk maar ik heb zoiets van;in hoeverre meend die persoon dit dan wel allemaal, waarom laat ze dan 2 allochtone kinderen toe als ze zo'n ideeen heeft en ze dan ook zoals iedere andere toch correct behandeld? Raar er daar geen vragen worden bijgesteld. Maar het is en blijft dom om zo'n zaken te gaan verkondigen en deze zaken horen niet vind ik.Maar of je daar nu tegen optreed of niet,dat gaat die persoon in kwestie haar mening niet veranderen zenne. Wat ik evenzeer hypocriet vind is men wel geen probleem heeft met andere massamoordenaars en extremisten en noem maar op zoals che guevara.Das allemaal geen probleem terwijl deze voor mij even erg zijn. |
Iemand opgemerkt welke 'marchandise' zich uit als de lid van het VB én aanhangers van den Dolf ? De beelden gezien en hun debiele uitspraken gehoord ? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be