![]() |
Ergerlijk, dat aandringen om gesignaleerde grofheden weg te halen.
Ergerlijk dat ik moet aandringen om een gesignaleerde grofheid weg te halen.
En als ik "passend" antwoord, krijg ik een vijfpunter. |
Geachte,
Het is niet verboden grof te zijn in discussies. Het is wel niet toegestaan te schelden edm. Zie ook het forumreglement. Mvg, Pieter Vandoorne |
Als ik iets (te lapidair misschien) signaleer als grof, bedoelend grof gescheld, en dat ontegensprekelijk een persoonlijke aanval is, dan verwacht ik van moderatie dat ze dat niet laat staan.
|
Geachte,
Indien wij niet akkoord gaan met de visie dat het valt onder de noemer "persoonlijke aanval", dan laten wij grove bewoordigen staan. Mvg, Pieter Vandoorne |
edit
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Betekent dit dat de tweede forumvuistregel : "Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie." vervalt? |
Citaat:
|
nogmaals..
http://www.youtube.com/watch?v=wwLussh4d84 |
Citaat:
Aangezien Pieter Vandoorne expliciet stelt dat het niet verboden is om grof te zijn in een discussie; vraag ik me af of de tweede forumvuistregel vervalt. |
Ik stel me vragen bij het begrip "grof", hoe moet ik me dat voorstellen? Kan er iemand een voorbeeld van geven?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals, ik citeer: "Je zou beter werk zoeken, met je luie teelballen" Volgens moderatie is dat dus geen persoonlijke aanval en geen gescheld, het is alleen maar schuttingtaal, , en dat laten ze liever staan. Maar als ik iemand een "zeveraar" noemt, omdat hij hij beweert dat je bij een vakbond moet aangesloten zijn, om dop te kunnen trekken, dan krijg ik straf. |
Overigens ben ik desbetrefffende draad kwijt en kan dus daar niet antwoorden, maar ik zou zo gezegd hebben:
Kom eens wat dichter, dat ik je teelballen uit je schoofzak haal, Schoofzak. |
Aangezien ik dus bloot sta, ongedekt door moderatie, aan dergelijk ad hominem, kan ik nu ofwel verdwijnen op forum, ofwel mijn medewerking op een zeer laag pitje draaien, ofwel alles op alles zetten om omnipresent te zijn met alles erop en eraan, grofheden en ad hominem inbegrepen.
Heeft iemand een voorkeur? |
Citaat:
|
een geslaagde farce blijkbaar waar menigen intrappen..:-D
|
Ik vrees dat ik een internetverbinding ga aanschaffen.
|
Citaat:
Citaat:
Ik begrijp niet hoe het toestaan van grof zijn in een discussie in overeenstemming kan zijn met "Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie.". |
Citaat:
Get over it, move on etc.. etc... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be