![]() |
Joden gaan de islamieten eens uitleggen hoe ze zich moeten integreren... knappe tekst
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...doek-nee.dhtml
Dus islam moet geen regels opdringen als minderheidsgroep (is misschien ook een goeie visie voor de walen..) Citaat:
Citaat:
|
Die zijn ramen zullen ook rap sneuvelen....
|
Mij komt die houding als hypocriet over.
|
Citaat:
Als het dragen van die muts privé gebeurt, of zelfs in uw bed zul je niemand daar ooit bezwaren tegen horen opperen... Maar stel dat je nu perse een micky mouse masker wil dragen in de klas;.. denk je nu ook niet dat je een opmerking gaat krijgen ? Volgens mij zal de eerste leraar die u zo ziet zitten na 3 minuten vragen om dat op te bergen... Zelfs al bestaat die regel niet... en is hij nergens geschreven... Stel nu dat je morgen in de klas wil zitten met een pak van die 'blote tetten' zoals ze uitdelen op festivals blijkbaar... We gaan eens de omgekeerde tour op, ipv een moeke maria loop je erbij als een hoer dus. Wat gaat het school doen ?? Stel dat dit voor u het symboliseren is van uw sexueel vrijgevochtenheid en de je dit aanvoelt dat je dit perse moet doen. |
Citaat:
Daar is al een thread over:hier |
Citaat:
Citaat:
December, maand van de hypocrysie. |
Citaat:
Het is toch vanuit de betekenis dat je redeneert ??? |
Citaat:
![]() Zonder felicitaties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag je op straat lopen met de tetten en het pietje bloot ? Nee, ook al niet Dus de twee extremen zijn verboden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hoeveel boerkas zag jij ooit op straat? hoeveel Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sint-Niklaas en zwarte piet zijn folcloristische figuren uit onze cultuur, ze hebben zelf alle binding met enig katholieke inslag eigenlijk verloren.
Natuurlijk vieren we de heilige in kwestie, en aangezien belziek een katholiek land is, (ja de hoogste leiders zijn zelf lid van Opus Dei ) is het maar normaal dat wij dat vieren. wie imigreert naar hier en daar niet mee kan leven moet het maar afbollen. |
De minst geïntegreerde bevolkingsgroep gaat eens zeggen hoe anderen zich moeten integreren. Ik moet Johan inderdaad gelijk geven omtrent het hypocriet zijn…
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be