![]() |
1080p...
Beetje nieuwsgieirg... Hoeveel mensen hebben al de switch gemaakt naar Full HD (1080p) ?
Blu-Ray speler geldt, PS3 geldt, zelfs in mijn geval Mac Mini als HTPC geldt. Vraag me gewoon af hoeveel mensen al afgestapt zijn van DVD en naar Hi-res formaat overgestapt zijn :-) |
Waarover bent gij bezig?
|
Citaat:
Als je de fantastische BBC-reeks "Planet Earth" in 1080p bekijkt zal je weten waar ik het over heb :-) |
Dankzij mijn werk kan ik hier zelfs full-res 2K en 4K (zowel flat als scope) kijken :P
|
Citaat:
|
Als ik filmpjes via de computer kijk zijn ze 1080p HD ;)
Zo een LED Full HD tv is prachtig, maar ik ben niet genoeg thuis om er effectief mijn geld uit te halen....ik kijk veel te weinig tv daarvoor :S Dus wordt het een Nikon D5000 :p |
Citaat:
Persoonlijk heb ik nog een gewone breedbeeld TV8O. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor Het Eiland en voor Alles Kan Beter. Verder ligt er veel stof op. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
't Is maar wat hebt ge nodig hé. Allez nodig hebben. Waar geeft ge geld aan. Ik zou het zo zeggen. Kzal 'm nog is ne keer opzetten se. |
Citaat:
|
Voor die enkele keer dat ik al eens TV kijk (heb net als Jazeker geen kabeldistributie meer), voldoet mijn ouwe beeldbuis nog prima. Mocht ik ooit een nieuwe TV willen kopen, zal ik nog wel eens kijken wat er zoal te koop is, maar voorlopig zie ik er het nut niet van...
|
Citaat:
Dan kom ik weer buiten met iets wat goedkoper is;-). Op VT4 was er trouwens iets op met een Avtomat Kalasjnikova 47 en een pipo met bomgordel. |
Toen de flatscreen nog in zijn begin schoenen stond heeft mijn vader weer eens een wijze uitspraak gedaan.
"Amai, ziet dat aan, al die mensen met hun flatscreens. Ze hebben er zelfs hun gordijnen voor moeten verkopen." |
Citaat:
|
Citaat:
Die kantensnijder, rommel. Koffiezet, stuk Strijkijzer, stuk Een onbreekbare casio horloge, kapot8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be