![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Are you 1080P ? | |||
Ja - ik zie alles graag haarscherp |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
Neen - ik zie het nut niet |
![]() ![]() ![]() |
10 | 76,92% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Beetje nieuwsgieirg... Hoeveel mensen hebben al de switch gemaakt naar Full HD (1080p) ?
Blu-Ray speler geldt, PS3 geldt, zelfs in mijn geval Mac Mini als HTPC geldt. Vraag me gewoon af hoeveel mensen al afgestapt zijn van DVD en naar Hi-res formaat overgestapt zijn ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover bent gij bezig?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Film in hoge resolutie... Niet meer standaard definitie (DVD) welke 720x480 resolutie heeft, maar 1080p, welke 1920x1080 resolutie heeft.
Als je de fantastische BBC-reeks "Planet Earth" in 1080p bekijkt zal je weten waar ik het over heb ![]()
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Dankzij mijn werk kan ik hier zelfs full-res 2K en 4K (zowel flat als scope) kijken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als ik filmpjes via de computer kijk zijn ze 1080p HD
![]() Zo een LED Full HD tv is prachtig, maar ik ben niet genoeg thuis om er effectief mijn geld uit te halen....ik kijk veel te weinig tv daarvoor :S Dus wordt het een Nikon D5000 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik nog een gewone breedbeeld TV ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een gewone 3:4 tv. Voldoet... als ik hem al eens aanzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Het Eiland en voor Alles Kan Beter. Verder ligt er veel stof op. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet eens een kabel-abo. Terzake kan ik - mocht de lust me al bekruipen - bekijken via internet en verder heb ik een DVD-spelertje om films te kijken op mijn tv. Al kijk ik ze tegenwoordig nog liever op mijn PC... want daar geef ik wel geld aan. Beestig goed schermpje nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Is maar wat hebt ge nodig hé. Allez nodig hebben. Waar geeft ge geld aan. Ik zou het zo zeggen. Kzal 'm nog is ne keer opzetten se.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 14 november 2009 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd. Binnen een paar jaar is mijn TV stuk en als ik een nieuwe wil dan zal 1080p bij de promoties staan in de makro
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor die enkele keer dat ik al eens TV kijk (heb net als Jazeker geen kabeldistributie meer), voldoet mijn ouwe beeldbuis nog prima. Mocht ik ooit een nieuwe TV willen kopen, zal ik nog wel eens kijken wat er zoal te koop is, maar voorlopig zie ik er het nut niet van...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kom ik weer buiten met iets wat goedkoper is ![]() Op VT4 was er trouwens iets op met een Avtomat Kalasjnikova 47 en een pipo met bomgordel.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen de flatscreen nog in zijn begin schoenen stond heeft mijn vader weer eens een wijze uitspraak gedaan.
"Amai, ziet dat aan, al die mensen met hun flatscreens. Ze hebben er zelfs hun gordijnen voor moeten verkopen."
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar nochtans al verscheidene toestellen gekocht. Geen klachten over tot nu toe...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kantensnijder, rommel. Koffiezet, stuk Strijkijzer, stuk Een onbreekbare casio horloge, kapot ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die kantensnijder ik geef toe misschien heb ik hem gebruikt waarvoor hij niet ontwikkeld is, maar toch.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als seksspeeltje? Als soepmixer? Als tandenborstel? ...
![]() |
![]() |