![]() |
gene paniek : Q koorts
Nu ook in ons land. Eén waalse en één vlaamse geitenfokkerij hebben al zeker zieke dieren onder hun dak. Een zuchtje wind is al genoeg om het op de mesn over te zetten. Op een vaccin (voor de dieren) is het nog enkele maanden wachten. Over een vaccin voor mensen wordt niets vermeld.
bron nog een bron Lijkt me toch vrij ernstig. Zeker gezien we in Vlaanderen al met zo'n fijn stof probleem zitten. |
Jongens, toch eerst de Mexicaanse griep (ik moet wel nog de eerste tegenkomen die het gehad heeft), gelukkig hebben wij daarvoor Van ranst gelukkig want dankzij Van Ranst geen epidemie in België:roll:
Nu de Geitenkoorts alé daar gaan we weer, ik stel voor dat Van Ranst onmiddellijk in actie komt, dan moeten wij ons geen zorgen meer maken. Trouwens hopelijk heeft Leterme een spuitje gehad want als ik me niet vergis heeft die toch ook een geitje. |
![]() |
Laat ons hopen dat Leterme z'n geit er het eerst van heeft.
![]() Zoals het hoofd van de vaccinafdeling van Merck het al stelde: "vaccins have to be considered the bargain basement technology of the 20th century..." http://www.youtube.com/watch?v=edikv0zbAlU hallucinant hé? |
Citaat:
|
Allee . Weeral een viruske erbij .
|
Citaat:
De regering heeft het volk 2 jaar in slaap gesust. Nu moeten ze wel toegeven dat het ernstig is. En nu wel te laat. |
Citaat:
|
Citaat:
Alweer bang afwachten dat ook onze "huisdieren" enfin, tuindieren, gespaard mogen blijven. Wat is het volgende.....:cry: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be