![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu ook in ons land. Eén waalse en één vlaamse geitenfokkerij hebben al zeker zieke dieren onder hun dak. Een zuchtje wind is al genoeg om het op de mesn over te zetten. Op een vaccin (voor de dieren) is het nog enkele maanden wachten. Over een vaccin voor mensen wordt niets vermeld.
bron nog een bron Lijkt me toch vrij ernstig. Zeker gezien we in Vlaanderen al met zo'n fijn stof probleem zitten. Laatst gewijzigd door skaldis : 10 december 2009 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jongens, toch eerst de Mexicaanse griep (ik moet wel nog de eerste tegenkomen die het gehad heeft), gelukkig hebben wij daarvoor Van ranst gelukkig want dankzij Van Ranst geen epidemie in België
![]() Nu de Geitenkoorts alé daar gaan we weer, ik stel voor dat Van Ranst onmiddellijk in actie komt, dan moeten wij ons geen zorgen meer maken. Trouwens hopelijk heeft Leterme een spuitje gehad want als ik me niet vergis heeft die toch ook een geitje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Laat ons hopen dat Leterme z'n geit er het eerst van heeft.
![]() Zoals het hoofd van de vaccinafdeling van Merck het al stelde: "vaccins have to be considered the bargain basement technology of the 20th century..." http://www.youtube.com/watch?v=edikv0zbAlU hallucinant hé? Laatst gewijzigd door kgeefgenefok : 10 december 2009 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Allee . Weeral een viruske erbij .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De regering heeft het volk 2 jaar in slaap gesust. Nu moeten ze wel toegeven dat het ernstig is. En nu wel te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alweer bang afwachten dat ook onze "huisdieren" enfin, tuindieren, gespaard mogen blijven. Wat is het volgende..... ![]() |
|
![]() |
![]() |