![]() |
native belgen verenig u het is 12 uur !!
De mafkikkers van de spa willen minaretten luidsprekers geven. De spa de partij van de islam wil ons elke morgen wakker brullen. Verenig u voor het te laat is en dit land niet meer van ons is.
bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-minaret.dhtml |
:cheer: natives in reservaten :cheer:
|
Citaat:
Of "Philip Dewinter Burgemeester van Bokrijk, spectacle-concert varié" :cheer: (KNT, uiteraard, gezien al die toestanden met Morel en Anke !!) |
Citaat:
Je bent niet origineel, daar is al een thread over, met bijna dezelfde tekst: http://forum.politics.be/showthread.php?t=132643 |
Citaat:
|
Citaat:
En kerkklokken die brullen niet. En u bent al helemaal niet origineel steeds maar weer dat gelik en gezuig aan de islam zijn .... . 8-) Dan zwijg ik nog van uw gepoog om elke posting in een andere context te plaatsen. Nu nog wachten op een artikeltje van een pedo priester van je. Niet te begrijpen dat u zo'n problemen hebt met een pedofiele priester aangezien uw islam een pedofeet aanbid. Maar kom als bekeerde moet u dat wel doen. 8-) Anders worden de imams boos op u niet waar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Filosoof zijn mond loopt over .... het begin van het einde? 8-)
Citaat:
|
Citaat:
|
D'er is al een draad over, waar jullie (Filosoof & Noekie) trouwens ook al op mekaar zitten te schelden.
Wat mijn stelling onderbouwd dat een discussie over de islam in Europa niet op een volwassen manier kan worden gevoerd. Langs beide kanten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij: 140 Ik denk het niet. |
Citaat:
Ik stel voor van daar een batterij high performance JBL speakers in te installeren die op het uur van de minaret loeiharde techno of death metal beginnen spelen, ... Alhoewel wat gregoriaans gezang of nen opera mag ook natuurlijk. Misschien kunnen we Jo Valey en Salim Seghers en een paar andere vlaamse zangers engageren om 5 x daags een eireke te zingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be