Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 15 december 2009, 09:06   #1
NOEKIE
Schepen

Standaard native belgen verenig u het is 12 uur !!

De mafkikkers van de spa willen minaretten luidsprekers geven. De spa de partij van de islam wil ons elke morgen wakker brullen. Verenig u voor het te laat is en dit land niet meer van ons is.

bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-minaret.dhtml

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 15 december 2009 om 09:10.
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 09:21   #2
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

natives in reservaten
Oud 15 december 2009, 09:42   #3
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
natives in reservaten
Néé, "Blokkers naar Bokrijk!" klinkt beter!

Of "Philip Dewinter Burgemeester van Bokrijk, spectacle-concert varié"

(KNT, uiteraard, gezien al die toestanden met Morel en Anke !!)

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2009 om 10:01.
filosoof is offline  
Oud 15 december 2009, 09:43   #4
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
De mafkikkers van de spa willen minaretten luidsprekers geven. De spa de partij van de islam wil ons elke morgen wakker brullen. Verenig u voor het te laat is en dit land niet meer van ons is.

bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-minaret.dhtml
Gaan ze dan meer lawaai maken dan de kerkklokken?

Je bent niet origineel, daar is al een thread over, met bijna dezelfde tekst:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=132643

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2009 om 09:59.
filosoof is offline  
Oud 15 december 2009, 10:02   #5
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Ik dacht dat de BUB daar al zat.
driewerf is offline  
Oud 15 december 2009, 10:11   #6
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:

De kerkklokken horen bij de native cultuur. U bent een "bekeerde' van de islam. Verenig u en vertrek naar marokko. Opgeruimd staat netjes. Alleen islamvolgelingen en bekeerde gasten vinden gebrul smorgens om 5 tof. Ik wens geen gebrul vanaf 5 u smorgens. De kerkklokken beginnen pas vanaf zeven bij ons.
En kerkklokken die brullen niet. En u bent al helemaal niet origineel steeds maar weer dat gelik en gezuig aan de islam zijn .... . Dan zwijg ik nog van uw gepoog om elke posting in een andere context te plaatsen. Nu nog wachten op een artikeltje van een pedo priester van je. Niet te begrijpen dat u zo'n problemen hebt met een pedofiele priester aangezien uw islam een pedofeet aanbid. Maar kom als bekeerde moet u dat wel doen. Anders worden de imams boos op u niet waar.

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 15 december 2009 om 10:12.
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 10:13   #7
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:

De blokkers naar blokrijk en de volgelingen van de islam naar marokko. Dat is een eerlijk en goed voorstel. Pak uw boeltje maar en ga heen in vrede mijn zoon.
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 10:14   #8
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
De kerkklokken horen bij de native cultuur. U bent een "bekeerde' van de islam. Verenig u en vertrek naar marokko. Opgeruimd staat netjes. Alleen islamvolgelingen en bekeerde gasten vinden gebrul smorgens om 5 tof. Ik wens geen gebrul vanaf 5 u smorgens. De kerkklokken beginnen pas vanaf zeven bij ons.
En kerkklokken die brullen niet. En u bent al helemaal niet origineel steeds maar weer dat gelik en gezuig aan de islam zijn .... . Dan zwijg ik nog van uw gepoog om elke posting in een andere context te plaatsen. Nu nog wachten op een artikeltje van een pedo priester van je. Niet te begrijpen dat u zo'n problemen hebt met een pedofiele priester aangezien uw islam een pedofeet aanbid. Maar kom als bekeerde moet u dat wel doen. Anders worden de imams boos op u niet waar.
Koop je paddestoelen in 't vervolg maar bij den Aldi of de Colruyt. De vent waar je ze kocht kent precies maar één soort.
filosoof is offline  
Oud 15 december 2009, 10:14   #9
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
natives in reservaten
ach ach ach the age of stupidity zullen ze het ooit noemen, maar dan is het te laat ....
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 10:18   #10
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Koop je paddestoelen in 't vervolg maar bij den Aldi of de Colruyt. De vent waar je ze kocht kent precies maar één soort.
Paddestoelen die vind je het best bij je buren. De marokkanen zijn zeer goed opgeleid om zulke te verkopen. Als native hou ik mij daar niet mee bezig. U duidelijk wel anders zou u er zelf niet over beginnen. Waar het hart van vol is loopt de mond van over. Ik zie de kwijl al lopen uit uw mond. Vlug ga naar de buren daar kun je je paddestoeltjes kopen. Voor 'bekeerden' zal dat al wel wat goedkoper zijn. Stelen mag alleen van ongelovigen.
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 10:25   #11
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
the age of stupidity
en hij begon:

Citaat:
Paddestoelen die vind je het best bij je buren. De marokkanen zijn zeer goed opgeleid om zulke te verkopen. Als native hou ik mij daar niet mee bezig. U duidelijk wel anders zou u er zelf niet over beginnen. Waar het hart van vol is loopt de mond van over. Ik zie de kwijl al lopen uit uw mond. Vlug ga naar de buren daar kun je je paddestoeltjes kopen. Voor 'bekeerden' zal dat al wel wat goedkoper zijn. Stelen mag alleen van ongelovigen.
filosoof is offline  
Oud 15 december 2009, 10:35   #12
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Zou anders wel tof zijn mochten die inboorlingen van u leven volgens de regels van een of andere kloosterorde. Uitslapen tot 7h00 zal er dan niet meer bij zijn.
Oud 15 december 2009, 10:37   #13
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
't Zou anders wel tof zijn mochten die inboorlingen van u leven volgens de regels van een of andere kloosterorde. Uitslapen tot 7h00 zal er dan niet meer bij zijn.
Ai ga je beledigen sta je klem. Ik zei native. Onmacht doet pijn he.
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 10:38   #14
NOEKIE
Schepen

Standaard

Filosoof zijn mond loopt over .... het begin van het einde?

Citaat:
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 10:46   #15
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ai ga je beledigen sta je klem. Ik zei native. Onmacht doet pijn he.
Heb je echt niets beter te doen dan een of ander rollenspelletje te komen spelen teneinde je tijd door te brengen/je dom-rechtse opvattingen ten toon te stellen voor je soortgenoten? Koop eens een boek ofzo.
Oud 15 december 2009, 10:47   #16
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

D'er is al een draad over, waar jullie (Filosoof & Noekie) trouwens ook al op mekaar zitten te schelden.

Wat mijn stelling onderbouwd dat een discussie over de islam in Europa niet op een volwassen manier kan worden gevoerd. Langs beide kanten.
Oud 15 december 2009, 10:48   #17
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Heb je echt niets beter te doen dan een of ander rollenspelletje te komen spelen teneinde je tijd door te brengen/je dom-rechtse opvattingen ten toon te stellen voor je soortgenoten? Koop eens een boek ofzo.
Goh koop jij er eens. Of lezen lukt dat niet door die uilebril van je? Begrijpelijk religie heeft dat effect op een mens.
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 10:51   #18
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
D'er is al een draad over, waar jullie (Filosoof & Noekie) trouwens ook al op mekaar zitten te schelden.

Wat mijn stelling onderbouwd dat een discussie over de islam in Europa niet op een volwassen manier kan worden gevoerd. Langs beide kanten.
Filosoof begon met zijn belachelijke manieren. Die je kan alleen afleren door hem eens goed koekie van eigen deeg te geven.
NOEKIE is offline  
Oud 15 december 2009, 10:54   #19
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Filosoof begon met zijn belachelijke manieren. Die je kan alleen afleren door hem eens goed koekie van eigen deeg te geven.
Filosoof: 30.000 posts
Jij: 140

Ik denk het niet.
Oud 15 december 2009, 10:57   #20
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik stel voor van daar een batterij high performance JBL speakers in te installeren die op het uur van de minaret loeiharde techno of death metal beginnen spelen, ... Alhoewel wat gregoriaans gezang of nen opera mag ook natuurlijk.

Misschien kunnen we Jo Valey en Salim Seghers en een paar andere vlaamse zangers engageren om 5 x daags een eireke te zingen.
Herr Flick is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be