Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom gaat u weer ladderzat het nieuwe jaar in? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133035)

Den Duisteren Duikboot 23 december 2009 13:33

Waarom gaat u weer ladderzat het nieuwe jaar in?

a) Groepsdruk. Die anderen drinken ook, en als ik niet drink, ben ik het kneusje.

b) Om te vermijden dat ik Bob moet zijn.

c) Omdat ik nu eenmaal gezelliger, boeiender en geestiger ben als ik een neut te veel op heb. Zonder al die drank ben ik maar een saai mens.

d) Macht der gewoonte. Ik denk daar niet over na. Oudejaar = zuipen.

e) De overgang van het ene jaar naar het andere is zo heftig dat ik de schok moet dempen door mijn zintuigen en emoties alcoholisch af te botten.

f) Als ik iets geks doe, kan ik het achteraf altijd aan de alcohol wijten.

g) Ik heb zo'n bloedhekel aan dat opgefokte oudejaar dat ik er alles aan doe om er mij de volgende dag niets meer van te herinneren.

h) Ik ben alle dagen ladderzat, dus waarom niet op oudejaar?

i) Ik wil nog eenmaal zwelgen in mijn onhebbelijkheden voor ik aan mijn goede voornemens begin.

j) Andere.

(poll volgt)

Dronkoers 23 december 2009 13:36

J

Ik ben "alle dagen" ladderzat, behalve op oudjaar ;-)

vlijmscherp 23 december 2009 13:37

ik zal nuchter zijn, ik ben BOB.

Den Duisteren Duikboot 23 december 2009 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4505889)
Ik ben "alle dagen" ladderzat, behalve op oudjaar ;-)

Dan ligt ge in coma?

Herr Flick 23 december 2009 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4505884)
a) Groepsdruk. Die anderen drinken ook, en als ik niet drink, ben ik het kneusje.

c) Omdat ik nu eenmaal gezelliger, boeiender en geestiger ben als ik een neut te veel op heb. Zonder al die drank ben ik maar een saai mens.

e) De overgang van het ene jaar naar het andere is zo heftig dat ik de schok moet dempen door mijn zintuigen en emoties alcoholisch af te botten.

g) Ik heb zo'n bloedhekel aan dat opgefokte oudejaar dat ik er alles aan doe om er mij de volgende dag niets meer van te herinneren.

i) Ik wil nog eenmaal zwelgen in mijn onhebbelijkheden voor ik aan mijn goede voornemens begin.

j) Andere.

(poll volgt)

ik ben eigenlijk nog nooit echt zat geweest, (wat niet wilt zeggen dak nie drink. )

Dronkoers 23 december 2009 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4505893)
Dan ligt ge in coma?

Onwaarschijnlijk, maar die kans is nooit uit te sluiten ;-)

cookie monster 23 december 2009 14:22

Ikdrink niet , kmag nietdrinken , danzie ki niks meer !!

Pericles 23 december 2009 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4505894)
ik ben eigenlijk nog nooit echt zat geweest, (wat niet wilt zeggen dak nie drink. )

Ik wel Herr Klick, toch moet ge dat proberen te vermijden. Ge zijt daar dagen ziek van en de sex is van mijn kloten. ;-)

bgf324 23 december 2009 16:19

Ik ben nooit zat :-o

Den Duisteren Duikboot 23 december 2009 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4506111)
Ik ben nooit zat :-o

'n rohypnolleke dan? 8-)

van Maerlant 23 december 2009 16:50

Ik drink niet.

van Maerlant 23 december 2009 16:50

Overdreven.

An Arkos 23 december 2009 17:05

All of the above.

8-)

Dajjal 23 december 2009 17:25

Duh.

Txiki 23 december 2009 18:07

Ik ga nooit ladderzat het nieuwe jaar in. Want ik ga dat pas vieren op 20 maart. Newroz weet je wel.

Renesse 23 december 2009 18:11

Een beetje alle redenen eigenlijk.

skaldis 23 december 2009 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4505884)

j) Andere.

(poll volgt)

Waarom gaat u ervan uit dat iedereen ladderzat het nieuwe jaar in gaat ?

Thanatos 23 december 2009 18:27

Om de cocaine en wiet te compenseren.

Zwartengeel 23 december 2009 18:34

Ik begin er eerlijk gezegd ieder jaar een stukje meer mijn buik van vol te krijgen, dat uitgaan met Nieuwjaar. Jezelf proberen binnen te wringen in een overvol café, na veel getrek en geduw aan de toog geraken om iets te proberen te bestellen waarbij je door de man achter de tap kortweg afgeblaft wordt omdat er nog vijftien mensen vòòr jou aan het wachten zijn op hun drankjes, uiteindelijk heb je dan je pint en krijg je een duw van iemand die wat onnozel staat te dansen waarbij meteen de helft van je bier op de grond terechtkomt (gesteld dat je het niet over je kleren gemorst krijgt) en je probeert een gesprek aan te knopen met iemand, maar je moet door al het lawaai om je heen keihard in zijn oor staan brullen om je toch maar enigzins verstaanbaar te maken. Waarom kijkt iedereen daar eigenlijk zo naar uit?

toccata 23 december 2009 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thanatos (Bericht 4506309)
Om de cocaine en wiet te compenseren.

:-D

Ik weet nog niet wat ik ga doen op oudejaaravond maar sowieso niets te stevig, moet de dag erna nog blokken:-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be