![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Waarom gaat u weer ladderzat het nieuwe jaar in? | |||
groepsdruk |
![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
ik wil geen bob zijn |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
ik ben saai als ik nuchter ben |
![]() ![]() ![]() |
5 | 25,00% |
macht der gewoonte |
![]() ![]() ![]() |
9 | 45,00% |
overweldigd door de overgang naar een nieuw jaar |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
excuus om zottigheden uit te halen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 25,00% |
poging om het geheugen te wissen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
ik ben alle dagen zat, dus waarom niet op oudejaar? |
![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
nog eenmaal zwelgen voor mijn goede voornemens van kracht zijn |
![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() a) Groepsdruk. Die anderen drinken ook, en als ik niet drink, ben ik het kneusje.
b) Om te vermijden dat ik Bob moet zijn. c) Omdat ik nu eenmaal gezelliger, boeiender en geestiger ben als ik een neut te veel op heb. Zonder al die drank ben ik maar een saai mens. d) Macht der gewoonte. Ik denk daar niet over na. Oudejaar = zuipen. e) De overgang van het ene jaar naar het andere is zo heftig dat ik de schok moet dempen door mijn zintuigen en emoties alcoholisch af te botten. f) Als ik iets geks doe, kan ik het achteraf altijd aan de alcohol wijten. g) Ik heb zo'n bloedhekel aan dat opgefokte oudejaar dat ik er alles aan doe om er mij de volgende dag niets meer van te herinneren. h) Ik ben alle dagen ladderzat, dus waarom niet op oudejaar? i) Ik wil nog eenmaal zwelgen in mijn onhebbelijkheden voor ik aan mijn goede voornemens begin. j) Andere. (poll volgt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() J
Ik ben "alle dagen" ladderzat, behalve op oudjaar ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 23 december 2009 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zal nuchter zijn, ik ben BOB.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onwaarschijnlijk, maar die kans is nooit uit te sluiten
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 23 december 2009 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikdrink niet , kmag nietdrinken , danzie ki niks meer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nooit zat
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 23 december 2009 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik drink niet.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Overdreven.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() All of the above.
![]()
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Duh.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga nooit ladderzat het nieuwe jaar in. Want ik ga dat pas vieren op 20 maart. Newroz weet je wel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Een beetje alle redenen eigenlijk.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Om de cocaine en wiet te compenseren.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin er eerlijk gezegd ieder jaar een stukje meer mijn buik van vol te krijgen, dat uitgaan met Nieuwjaar. Jezelf proberen binnen te wringen in een overvol café, na veel getrek en geduw aan de toog geraken om iets te proberen te bestellen waarbij je door de man achter de tap kortweg afgeblaft wordt omdat er nog vijftien mensen vòòr jou aan het wachten zijn op hun drankjes, uiteindelijk heb je dan je pint en krijg je een duw van iemand die wat onnozel staat te dansen waarbij meteen de helft van je bier op de grond terechtkomt (gesteld dat je het niet over je kleren gemorst krijgt) en je probeert een gesprek aan te knopen met iemand, maar je moet door al het lawaai om je heen keihard in zijn oor staan brullen om je toch maar enigzins verstaanbaar te maken. Waarom kijkt iedereen daar eigenlijk zo naar uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Ik weet nog niet wat ik ga doen op oudejaaravond maar sowieso niets te stevig, moet de dag erna nog blokken ![]() |
![]() |
![]() |