![]() |
Terwijl CD&V en Tony Van Parys een tweetal maanden terug beweerden dat de misdaadstatistieken van Verhofstadt niet klopten ( de misdaad zou volgens Guy Verhfstadt met 8% gedaald zijn), wordt dit nu bevestigd.
Nochtans werd CD&V door pers en politieke tegenstanders weggehoond op dat moment. Maar uiteindelijk krijgen ze dan toch gelijk. Verhofstadt liegt wel degelijk. |
dat heeft het vl.blok toch ook gezegd. :idea:
|
Citaat:
Trouwens, als het gaat over werk in het parlement, dan scoort het VB heel magertjes. Dergelijk werk waar veel studie- en opzoekingsuren in op gaan, wordt aan de kant van de oppositiek enkel door CD&V gedaan. Kan ook niet anders. Het Blok neemt heel weinig studie-medewerkers aan en investeert zo veel als mogelijk in propaganda. |
Het Vlaams Blok krijgt ondermeer op dat vlak al jaaaaaren gelijk! Maar dat kan de politiek-correcte kaste -waar ook de CD&V toe behoort- natuurlijk niet toegeven.
De kaloten hebben destijds de misdaadstatistieken dan nog gemanipuleerd door aan soft-drugsmisdrijven de laagste vervolgingsprioriteit te geven. De ex-justitieministers De Clerck en Van Parys hebben hier boter op hun hoofd! En zeggen dat beide tot de "rechtervleugel" van de christen-democraten gerekend worden... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Overdrijf je niet een beetje? De parlementairen van de N-VA werken ook hard. Ik neem de N-VA zeer kwalijk dat ze van geen referendum willen weten maar de waarheid heeft haar rechten. En ja, het Vlaams Blok zei dit al langer. |
N-Va werkt inderdaad ook hart (en neen ook hiervan heb ik geen kaart), maar dat zijn de medewerkers en niet de parlementairen zelf! Tegen bij het blok. Dat is het blok hun sterkte (en nogmaals hiervan heb ik ook geen kaart).
Kris |
Citaat:
Hij presteert ook zeer veel parlementair werk. Wat jammer toch dat hij geen referenda wil... :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Alle middelen gaan naar propaganda. Misscien wel logisch, waarom zouden ze investeren in goede wetgeving voor een land dat moet barsten... Alleen jammer dat ze met hun keuze om het parlementair werk op een laag pitje te zetten alle inwoners van dat land straffen... Volks-vertegenwoordigers zijn het niet Volksmenners daarentegen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die politiehervormingen waren uitgedokterd door de CD&V.
Jammer genoeg keurde de VLD deze vanuit de oppositie goed. Ik merk geen verschil: dezelfde zoutzakken lopen in een ander narrenpak. Naar het schijnt kost het allemaal wel een bom duiten meer dan vroeger. Dat dezelfde klojos op dezelfde manier, de misdaad niet beter dan vroeger kunnen bestrijden, verbaast me dus geen bal. Superhypocriet is wel dat een tsjeef hier zijn eigen partij haar project in de grond komt boren. Nog hypocrieter omdat dit vanuit de oppositie gebeurt, terwijl ze na de verkiezingen zullen opzitten als schoothondjes om mee te mogen regeren met de blauwe. In het geval ze erbij mogen (wat hun god, zo hij bestaat moge verhoeden) zal alles wél een puike regeerprestatie zijn. Uiteraard bekeken vanuit Guykes kont waar ze dan ingekropen zullen zijn. ![]() |
Citaat:
Eerst een cordon sanitaire rond deze partij leggen,en dan hopen dat diezelfde partij voor jullie schoon ogen ,de weg gaat effenen. Komaan hé! |
Citaat:
Om een lang verhaal kort te maken; te veel verkeerde (politieke benoemingen) en vooral een onbekwame Duquesne die de politievakbonden alles toezegde wat ze maak konden dromen, bang als hij was voor en politie-staking tijdens EURO 2000. En dat ging niet gebeurd zijn onder CD&V-bewind. Zie je Dehaene al plat gaan voor de vakbonden...? Trouwens die politiehervorming, ik zal er morgen es een leuk topic over openen... En wat betreft die CD&V-regeringsdeelname; eerst winnen en dan zien wie in wiens anale openig tracht binnen te geraken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be