Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Carl Decaluwé (CD&V) - 3 tot 9 mei (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=34)
-   -   de hotte babes van de CD&V (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13316)

kwelduvel 4 mei 2004 21:37

Mijnheer Decaluwé,

Voor paars hier aan de macht kwam, in het CVP tijdsperk dus, werd er op TV in vergelijking met nu weinig aandacht besteed aan de politiek. Met paars kwam daar verandering in, niet in het minst door haar jonge, vlotte en aantrekkelijke poltici. Indien de CD&V aan de macht zou komen, hoop ik dat jullie nu ook wat meer respect tonen voor de televisiekijker; wat mogen we verwachten?

Xnorf 5 mei 2004 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter_w
Mijnheer Decaluwé,

Voor paars hier aan de macht kwam, in het CVP tijdsperk dus, werd er op TV in vergelijking met nu weinig aandacht besteed aan de politiek. Met paars kwam daar verandering in, niet in het minst door haar jonge, vlotte en aantrekkelijke poltici. Indien de CD&V aan de macht zou komen, hoop ik dat jullie nu ook wat meer respect tonen voor de televisiekijker; wat mogen we verwachten?

wie zie jij als hot bij paars?

Naar mijn mening zie ik geen enkele :roll:
Bij de andere partijen toch wel :P

kwelduvel 5 mei 2004 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:

Mijnheer Decaluwé,

Inderdaad, Marijke Dillen is wel een hotte :wink:

Xnorf 5 mei 2004 10:04

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf

Inderdaad, Marijke Dillen is wel een hotte :wink:

Daar kan ik geen oordeel over vellen , dat is een andere leeftijdscategorie. :wink:
Di Rupo is anders ook wel een hotte chick he :lol:

SB1234 5 mei 2004 11:35

Bij de CD&V wordt er in de eerste plaats gekeken naar de kwaliteiten van een politicus of politica. Als het uiterlijk meezit, is dat natuurlijk leuk meegenomen.

Ik heb de indruk dat men bij sommige partijen precies omgekeerd te werk gaat.

kwelduvel 5 mei 2004 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bleyen
Bij de CD&V wordt er in de eerste plaats gekeken naar de kwaliteiten van een politicus of politica. Als het uiterlijk meezit, is dat natuurlijk leuk meegenomen.

Ik heb de indruk dat men bij sommige partijen precies omgekeerd te werk gaat.

Kwaliteit bij de CD&V? Eén april is al lang voorbij. :rofl:

Jasper 5 mei 2004 12:31

Met die zonnebril zie jij er anders ook niet slecht uit peter_w!!!

Waarom u geen kandidaat stellen bij CD&V, als kandidaat van de boeren misschien? Dan komt er met zekerheid wat meer kwaliteit. :lol: :lol: :lol: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be