![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Carl Decaluwé (CD&V) - 3 tot 9 mei "Deze Kortrijkse politicus kreeg onlangs de titel 'actiefste politicus' opgeplakt vanwege het monsteraantal vragen en amendementen in het Vlaamse Parlement. Hij is thuis in verschillende beleidsdomeinen van de Vlaamse Overheid. Benieuwd of hij ook th |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijnheer Decaluwé,
Voor paars hier aan de macht kwam, in het CVP tijdsperk dus, werd er op TV in vergelijking met nu weinig aandacht besteed aan de politiek. Met paars kwam daar verandering in, niet in het minst door haar jonge, vlotte en aantrekkelijke poltici. Indien de CD&V aan de macht zou komen, hoop ik dat jullie nu ook wat meer respect tonen voor de televisiekijker; wat mogen we verwachten? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wie zie jij als hot bij paars? Naar mijn mening zie ik geen enkele ![]() Bij de andere partijen toch wel ![]()
![]() |
#3 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Di Rupo is anders ook wel een hotte chick he ![]()
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Bij de CD&V wordt er in de eerste plaats gekeken naar de kwaliteiten van een politicus of politica. Als het uiterlijk meezit, is dat natuurlijk leuk meegenomen.
Ik heb de indruk dat men bij sommige partijen precies omgekeerd te werk gaat. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met die zonnebril zie jij er anders ook niet slecht uit peter_w!!!
Waarom u geen kandidaat stellen bij CD&V, als kandidaat van de boeren misschien? Dan komt er met zekerheid wat meer kwaliteit. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |