![]() |
Van wie heb jij het meest geleerd ?
1) in je leven
2) op dit forum ik hou mijn antwoorden nog in beraad |
Citaat:
Citaat:
Mijn verblijf op dit forum heeft me een groter inzicht gegeven in de verschillende politieke stromingen en hun argumenten. |
Citaat:
|
In het leven door ervaring.
Op het forum zowat door iedereen :) Ge krijgt dan feedback op uw denken, en dan begint ge hier en daar wat bij te sleutelen he :-) |
-ouders
-school -bibliotheek (gedrukt & digitaal) -universiteit (ik ben dikwijls verwonderd hoeveel ik nog bijleerde ern�*!) -beroepsleven -véél forummers hier, ook diegene waar ik zwaar mee oneens ben: dat verplicht me véél op te zoeken en veel te volgen -een jonge dokter op een ander forum -mensen uit véél verschillende landen die ik ontmoette, IRL of op 't www |
Het forum is een deel van mijn leven
|
Citaat:
2) :cheer::cheer:TOOGHANGERS!!!:cheer::cheer: |
Citaat:
|
1) Mijn ouders
2) Zowat iedereen |
Eigenlijk een zeer belangrijke vraag.
Mijn ouders ongetwijfeld ... en dan veel meer van mijn moeder dan van mijn vader, althans op jonge leeftijd. Op oudere leeftijd ... waarschijnlijk veel meer van mijn vader. Maar er was nog één persoon in mijn leven waar ik heel veel wijsheid van heb overgenomen. Toen ik begon te werken als opvoeder ... ik was 21 ... was er een opvoeder die 20 jaar ouder was dan ik. Ik herinner me nog goed dat hij geen zin kon schrijven zonder op zijn minst vier spelfouten in. Maar wat een levenswijsheid. We stonden allemaal (nieuwe collega's) met open monde toen hij analyse's begon te geven over onze gastjes ... allemaal bal er op ... Tja ... ik heb die man al enorm veel keren gemist moet ik zeggen. |
Wie heeft u bomen leren vellen? :mrgreen:
|
Citaat:
Enfin , zo hebben ze mij dat toch geleerd in mijn jeugd ;-) |
Van Linda....toen ik 16 was en zij 22..... 8-)
|
Geleerd ?
|
Mijn wijsheid heb ik aan mijn nieuwschierigheid te danken.
Een kritische houding hebben zodat je onafhankelijk van anderen informatie analyseert en beoordeelt. Je komt door zorgvuldig na te denken tot je eigen, gefundeerde conclusies. |
Citaat:
|
Citaat:
Spreek niet in mijn plaats, doe ik ook niet voor jou. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be