![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 1) in je leven
2) op dit forum ik hou mijn antwoorden nog in beraad |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() De grootste lessen heb ik geleerd uit tegenslagen en mislukkingen. Een harde leerschool maar wel effectief.
Citaat:
Mijn verblijf op dit forum heeft me een groter inzicht gegeven in de verschillende politieke stromingen en hun argumenten.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof het of niet, op school heb ik ook wel wat geleerd. Niet veel, maar toch. Wat lezen en wat schrijven.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In het leven door ervaring.
Op het forum zowat door iedereen ![]() Ge krijgt dan feedback op uw denken, en dan begint ge hier en daar wat bij te sleutelen he ![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() -ouders
-school -bibliotheek (gedrukt & digitaal) -universiteit (ik ben dikwijls verwonderd hoeveel ik nog bijleerde ern�*!) -beroepsleven -véél forummers hier, ook diegene waar ik zwaar mee oneens ben: dat verplicht me véél op te zoeken en veel te volgen -een jonge dokter op een ander forum -mensen uit véél verschillende landen die ik ontmoette, IRL of op 't www Laatst gewijzigd door filosoof : 16 januari 2010 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het forum is een deel van mijn leven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nubian : 19 januari 2010 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Mijn ouders
2) Zowat iedereen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk een zeer belangrijke vraag.
Mijn ouders ongetwijfeld ... en dan veel meer van mijn moeder dan van mijn vader, althans op jonge leeftijd. Op oudere leeftijd ... waarschijnlijk veel meer van mijn vader. Maar er was nog één persoon in mijn leven waar ik heel veel wijsheid van heb overgenomen. Toen ik begon te werken als opvoeder ... ik was 21 ... was er een opvoeder die 20 jaar ouder was dan ik. Ik herinner me nog goed dat hij geen zin kon schrijven zonder op zijn minst vier spelfouten in. Maar wat een levenswijsheid. We stonden allemaal (nieuwe collega's) met open monde toen hij analyse's begon te geven over onze gastjes ... allemaal bal er op ... Tja ... ik heb die man al enorm veel keren gemist moet ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft u bomen leren vellen?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 19 januari 2010 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat telt in het leven zijn de 3 G's , geld gat en grond .
Enfin , zo hebben ze mij dat toch geleerd in mijn jeugd ![]()
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van Linda....toen ik 16 was en zij 22.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Geleerd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn wijsheid heb ik aan mijn nieuwschierigheid te danken.
Een kritische houding hebben zodat je onafhankelijk van anderen informatie analyseert en beoordeelt. Je komt door zorgvuldig na te denken tot je eigen, gefundeerde conclusies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is grote onzin, natuulijk. Je hebt die nieuwsgierigheid en houding aangeleerd gekregen door iemand, of zelfs iemanden. De kennis die je bezit, heb je niet zelf ontdekt. Die is je aangereikt. Je hebt van je omgeving de kansen gekregen dat te ontwikkelen, dus zo onafhankelijk van anderen is dat allemaal niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Spreek niet in mijn plaats, doe ik ook niet voor jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ben jij een zware uitzondering. Proficiat alleszins. En excuses.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |