![]() |
Groenen willen downloadbijdrage in internetabonnement!!
Bron: Het laatste nieuws, 25/01/2010.
Vlaanderen heeft de duurste internettarieven van europa, maar volgens de groenen is het nog niet duur genoeg! Nu willen ze een maandelijkse bijdrage invoeren voor "download" of "snel internet". Snappen wie snappen kan! Internet gaat NOG duurder worden hierdoor! Ik ben net overgestapt naar internet aan 11 euro per maand (Dommel cityconnect). 30Gb/24mbps! Telenet vroeg 50 euro voor hetzelfde! Zo zie je maar: kijk goed uit je doppen en bespaar tot 6000 euro op 10 jaar tijd voor je internetverbinding! |
Citaat:
Ps: Ik betaal bij Mobistar 28 euro BTW inbegrepen voor 35 GB. |
Link naar de bron van dit bericht AUB.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het is dus de bedoeling om de providers te laten betalen en niet de gebruiker. en het is een poging om nog eens wat overheidsjobjes bij te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Groen en ecolo willen blijkbaar goed registreren wat we allemaal doen op het internet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat er nog mensen stemmen op die groene zotten.
|
Citaat:
Ik begin stillekes genoeg te krijgen om steeds te moeten dokken voor die "artiesten" iedere keer ik een fotokopie pak, cd schijfjes koop, en nu ook USB sticks en binnenkort nog eens om dingen te downloaden. |
Citaat:
Begrijp ik ook niet goed. |
dus men betaalt een bijdrage via het internet abonnement, men betaalt al een bijdrage wanneer men gegevensdragende media koopt...
en dat allemaal met de motivatie "u gaat dat toch wel gebruiken voor vanalles illegaal te kopieren". Ik stel voor dat iedereen ook al ineens alvast maar een jaartje in het gevang gaat zitten bij voorbaat.... want zondaars zijn we toch allemaal :roll: . Wanneer (en niet of :roll: ) u uw misdrijf pleegt, kan u dat dan al aftrekken van uw veroordeling... . Groen! aanhangers mogen alvast het goede voorbeeld beginnen geven, en zich aanmelden bij hun nabij gelegen politiekantoor. De dwaze, idiote ideen van groen! zijn sinds het verbieden van de chocolade-sigaret nog steeds niet op precies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ale we betalen toch nu via die MP3 spelerkes, blanco DVD's en CD's ? Moet er nu nog een taxje bij ?
Als ze die tax willen heffen dan kun je dat via technologie doodsimpel: waarom moet je een abonnement belasten, als je de 'file' zelf kunt belasten. Het is die MP3 file die effectief gedownload wordt die belast moet worden; Het identificieren van die file ind e download kan best wel niet moeilijk zijn. |
en we betalen ons al kapot door dat pipooke van de VLD, ministerke Q die de belangen van de bedrijven en aandeelhouders blijft verdedigen... 2 maal zoveel dan in buitenland
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be