![]() |
Rechtspraak: Etnische Europeanen – tweederangs mensen
Een zeer interessant en lezenswaardig artikel dat toch bij mensen de schellen van de ogen zou moeten doen vallen:
Citaat:
Het artikel eindigt als volgt: Citaat:
Eigengereide rechters die vanuit hun ivoren torentjes de wetten niet toepassen (wat de taak van rechters is), maar wetten maken en verbuigen (wat de taak van de politiek is)? Of zijn het allemaal losstaande incidentjes en fait diver'tjes, en is dit een typisch gevalletje van "niets aan de hand mensen, doorlopen"? Brand maar los zou ik zeggen. |
De Duitse versie van Geert Wilders... Hoogst geloofwaardig alweer. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk heb ik er ook spijt van nu, dat ik mijn dochter niet levend begraven heb, toen ze met de verkeerde begon te vrijen.
|
Citaat:
Me dunkt dat u daar naar hartelust kunt controleren. Of is dat teveel moeite en roept u maar wat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal ik anders je geheugen eens opfrissen? http://edition.cnn.com/2009/WORLD/me...ngs/index.html |
Citaat:
Maar misschien kun je eens uitleggen wat er ongeloofwaardig zou zijn? Bronnen en bewijzen? Of veel geblaat en weinig wol van Raf? |
Het is inderdaad nodig om het artikel volledig te lezen, want de inleiding is wat veralgemend: daarin spreekt men over 'immigranten (terwijl de feiten die worden geciteerd vooral te maken hebben met de voortschrijdende (zelf)islamisering van West-Europa, waarbij moslims steeds meer voorrechten en uitzonderingsrechten genieten ten koste van autochtonen die steeds meer en meer in het dhimmi-statuut worden gedreven.
Landen als Engeland, Nederland en Duitsland staan het verst in de (zelfgekozen) dhimmitude, autochtonen worden er steeds meer tweederangsburgers (net zoals de autochtonen in onze grote steden). Wat die naiëve, zwakke, onwetende en laffe beleidsmakers niet beseffen is dat zij, de ongelovigen en atheïsten het eerste slachtoffer zullen zijn, van zodra de islamisering voltooid zal zijn; dit wil zeggen: als de moslims in de meerderheid zullen zijn, zullen alle minderheden, zoals andersgelovigen, niet-gelovigen en atheïsten minder rechten hebben en zwaar worden gediscrimineerd, net zolas dit nu gebeurt in alle landen met een moslimmeerderheid.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij heeft niet geheel ongelijk, http://www.telegraph.co.uk/news/news...religious.html is discriminatie op basis van geloofsovertuiging (of beter gezegd, het gebrek eraan want eht is tegen atheïsten etc).
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be