Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2010, 01:56   #1
Sus Iratus
Banneling

Standaard Rechtspraak: Etnische Europeanen – tweederangs mensen

Een zeer interessant en lezenswaardig artikel dat toch bij mensen de schellen van de ogen zou moeten doen vallen:

Citaat:
Overal in Europa behandelen rechtbanken etnische Europeanen intussen heel bewust als tweederangs mensen. Er bestaat heel openlijk begrip voor immigranten, die vanwege de ”eer” hun vrouwen en dochters vermoorden, Europese vrouwen verkrachten of Europeanen met messen overvallen. Hoe zouden ze ook moeten weten dat dit allemaal verboden is in Europa? En ook diegene die een etnische Europeaan zomaar zijn kaak breekt, wordt voor de rechtbank als ”cultuurverrijker” gevierd. Ook diegene die zich als Europeaan tegen de aanval met een mes door immigranten verdedigt, wordt onmiddellijk in de gevangenis gestopt, terwijl de daders er met een voorwaardelijke straf vanaf komen. Een lange en angstaanjagende inventarisatie van actuele gevallen.
Hierop volgt dan een bijzonder goed gedocumenteerde waslijst van kromspraak in Europese rechtbanken. Ik beveel dan ook eenieder aan om dat allemaal goed te lezen, en vooral ook op alle ingevoegde linkjes te klikken.
Het artikel eindigt als volgt:

Citaat:
De prijs voor deze mislukte politiek betalen – opnieuw – de burgers en niet de politici, die dankzij lijfwachten, dienstauto’s met chauffeur en woonplaatsen ver verwijderd van de brandpunten van de grote steden de gevolgen van hun politiek niet zelf hoeven dragen. Europa is een statenunie, die de veiligheid van haar burgers niet meer kan garanderen. En in Europa wordt de ongelijkheid van etnische Europeanen en immigranten steeds verder ingemetseld. Etnische Europeanen zijn tweederangs mensen. Ooit zullen ze het merken en wakker worden.

Bron:

http://info.kopp-verlag.de/news/ethn...er-klasse.html

Auteur: Udo Ulfkotte

Vertaald uit het Duits door:

E.J. Bron

hele artikel - zeker allemaal lezen
Structurele kromspraak op instigatie van de gevestigde politiek met duistere achterliggende motieven?
Eigengereide rechters die vanuit hun ivoren torentjes de wetten niet toepassen (wat de taak van rechters is), maar wetten maken en verbuigen (wat de taak van de politiek is)?
Of zijn het allemaal losstaande incidentjes en fait diver'tjes, en is dit een typisch gevalletje van "niets aan de hand mensen, doorlopen"?

Brand maar los zou ik zeggen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2010, 06:58   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

De Duitse versie van Geert Wilders... Hoogst geloofwaardig alweer.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2010, 07:59   #3
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Als die man zegt dat de lucht blauw is en 1+1=2, is dat dan minder waar omwille van wie hij is? Misschien eens tegenargumenten geven?
Oud 8 februari 2010, 11:45   #4
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Als die man zegt dat de lucht blauw is en 1+1=2, is dat dan minder waar omwille van wie hij is?
Nee, maar als hij uitspraken doet die moeilijker, of zelfs geheel niet controleerbaar zijn, heb ik daar toch zo mijn bedenkingen bij.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 8 februari 2010, 11:50   #5
eno2
Banneling

Standaard

Eigenlijk heb ik er ook spijt van nu, dat ik mijn dochter niet levend begraven heb, toen ze met de verkeerde begon te vrijen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2010, 12:41   #6
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, maar als hij uitspraken doet die moeilijker, of zelfs geheel niet controleerbaar zijn, heb ik daar toch zo mijn bedenkingen bij.
Heeft u wel het hele artikel gelezen, en vervolgens in het artikel zelf op alle linkjes geklikt en dat ook gelezen?

Me dunkt dat u daar naar hartelust kunt controleren. Of is dat teveel moeite en roept u maar wat?
Oud 8 februari 2010, 12:55   #7
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Heeft u wel het hele artikel gelezen, en vervolgens in het artikel zelf op alle linkjes geklikt en dat ook gelezen?

Me dunkt dat u daar naar hartelust kunt controleren. Of is dat teveel moeite en roept u maar wat?
Natuurlijk heb ik dat allemaal gelezen. Wat dacht u dan?

Citaat:
Oud 8 februari 2010, 12:59   #8
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Eigenlijk heb ik er ook spijt van nu, dat ik mijn dochter niet levend begraven heb, toen ze met de verkeerde begon te vrijen.
Alle eno2, alleen maar levend begraven, ze zijn nog compasieus geweest, ze hadden haar eerst toch nog kunnen verkrachten en overgieten met zuur ook. Allah zal hun rechtschapenheid en mensliefendheid eren als ze hun maagden komen opeisen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2010, 14:02   #9
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Is het niet logischer de vrijer te begraven?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2010, 15:09   #10
kgeefgenefok
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk heb ik dat allemaal gelezen. Wat dacht u dan?
Nog zo'n geval dat kost wat kost moet bewijzen aan de anderen hoe "politiek correct" hij wel niet is ... Bagatelliseer nog wat verder, paljas ... Op termijn smijt je toch alleen je eigen ruiten in. Being homo is a definite nono bij de multiculturele verrijkers.

Zal ik anders je geheugen eens opfrissen?

http://edition.cnn.com/2009/WORLD/me...ngs/index.html
kgeefgenefok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2010, 15:42   #11
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk; wie kritiek heeft is een versie van Wilders; toch voor u!
Maar misschien kun je eens uitleggen wat er ongeloofwaardig zou zijn? Bronnen en bewijzen? Of veel geblaat en weinig wol van Raf?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2010, 16:41   #12
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Het is inderdaad nodig om het artikel volledig te lezen, want de inleiding is wat veralgemend: daarin spreekt men over 'immigranten (terwijl de feiten die worden geciteerd vooral te maken hebben met de voortschrijdende (zelf)islamisering van West-Europa, waarbij moslims steeds meer voorrechten en uitzonderingsrechten genieten ten koste van autochtonen die steeds meer en meer in het dhimmi-statuut worden gedreven.

Landen als Engeland, Nederland en Duitsland staan het verst in de (zelfgekozen) dhimmitude, autochtonen worden er steeds meer tweederangsburgers (net zoals de autochtonen in onze grote steden).
Wat die naiëve, zwakke, onwetende en laffe beleidsmakers niet beseffen is dat zij, de ongelovigen en atheïsten het eerste slachtoffer zullen zijn, van zodra de islamisering voltooid zal zijn; dit wil zeggen: als de moslims in de meerderheid zullen zijn, zullen alle minderheden, zoals andersgelovigen, niet-gelovigen en atheïsten minder rechten hebben en zwaar worden gediscrimineerd, net zolas dit nu gebeurt in alle landen met een moslimmeerderheid....

Laatst gewijzigd door Neptunus : 8 februari 2010 om 16:45.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2010, 19:16   #13
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Het is inderdaad nodig om het artikel volledig te lezen, want de inleiding is wat veralgemend: daarin spreekt men over 'immigranten (terwijl de feiten die worden geciteerd vooral te maken hebben met de voortschrijdende (zelf)islamisering van West-Europa, waarbij moslims steeds meer voorrechten en uitzonderingsrechten genieten ten koste van autochtonen die steeds meer en meer in het dhimmi-statuut worden gedreven.

Landen als Engeland, Nederland en Duitsland staan het verst in de (zelfgekozen) dhimmitude, autochtonen worden er steeds meer tweederangsburgers (net zoals de autochtonen in onze grote steden).
Wat die naiëve, zwakke, onwetende en laffe beleidsmakers niet beseffen is dat zij, de ongelovigen en atheïsten het eerste slachtoffer zullen zijn, van zodra de islamisering voltooid zal zijn; dit wil zeggen: als de moslims in de meerderheid zullen zijn, zullen alle minderheden, zoals andersgelovigen, niet-gelovigen en atheïsten minder rechten hebben en zwaar worden gediscrimineerd, net zolas dit nu gebeurt in alle landen met een moslimmeerderheid....
Tegen die tijd hebben zij zich allang ingedekt en zijn ze vertrokken naar betere oorden, hun landen als rokende puinhopen achterlatend. De rekening zal voor onze kinderen zijn als het zo blijft doorgaan.
Oud 8 februari 2010, 19:45   #14
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Tegen die tijd hebben zij zich allang ingedekt en zijn ze vertrokken naar betere oorden, hun landen als rokende puinhopen achterlatend. De rekening zal voor onze kinderen zijn als het zo blijft doorgaan.
Welke oorden?
Oud 8 februari 2010, 20:02   #15
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Welke oorden?
Naar daar waar zij van de door hen veroorzaakte puinhopen geen last meer hebben. Dat zijn dan ofwel een soort van enclaves zoals we die in de rijkere buurten van steden in de VSA al zien, met muren er omheen en 24/7 gewapende bewaking, ofwel vertrekken ze naar Zuid-Amerika o.i.d.
Oud 11 februari 2010, 10:12   #16
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Is het niet logischer de vrijer te begraven?
Ik heb hem begraven, maar niet levend.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2010, 16:52   #17
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Hij heeft niet geheel ongelijk, http://www.telegraph.co.uk/news/news...religious.html is discriminatie op basis van geloofsovertuiging (of beter gezegd, het gebrek eraan want eht is tegen atheïsten etc).
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 15:36   #18
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Gekleurde rechtspraak in Noord Rheinland-Westfalen

Duitsland, 2003

Een Duitser die acht jaar jeugd-lekenrechter was, meldde rond 2003 dat rechters uit de deelstaat Noord Rheinland-Westfalen volgens een richtlijn van de minister van justitie in de deelstaat, migranten zo weinig mogelijk gevangenisstraffen moeten opleggen. De redenen hiervoor waren:
- de gevangenissen zijn vol
- de kosten van €3000 per maand liggen te hoog
- anders vallen de statistieken zo negatief uit voor migranten
De jeugdrechter meldt het volgende voorval uit een rechtszaal in Noord Rheinland-Westfalen.
De aanklager leest de aanklacht voor tegen een Duitser van Turkse komaf. Hij is leider van een bende, en wordt verdacht van ernstige mishandeling, roof, diefstal en drugshandel. Aan het eind van de aanklacht stelt de verdachte zich dreigend op en zegt agressief tegen de aanklager: ‘nu weet ik hoe je heet, vanavond weet ik je dochter te vinden om haar te neuken’.

bron
En uit het originele artikel in het Duits:

Citaat:
Nachdem es viele Fälle mit Bewährungsstrafen gab, fragte ich dümmlicherweise die 3 Berufsrichter, warum denn so viele mit Bewährung von den Amtsgerichten beim Landgericht landen. Antwort eines Beruftrichter am Landgericht: Wir (die Richter) haben eine mündliche Anweisung vom Justizministerium NRW, das eben möglichst nur im Ausnahmefall Gefängnis vergeben werden solle. Die Begründung war:

1. die Gefängnisse sind voll;

2. die Kosten von über 3.000 € pro Kopf und Monat sind nicht bezahlbar; und

3. (der echte Hammer) sonst wäre die Statistik so massiv negativ für die Migranten.

Das war noch zu rot-grüner Zeit. Nach dem Wechsel habe ich das unserem CDU-Abgeordneten mitgeteilt mit der Bitte, das anzusprechen. Nichts hat sich geändert. (Er hat es wohl nie angesprochen.) Jahre später (Ende 2006) war Wolfgang Bosbach bei dem CDU-Kreisparteitag. Es ging zufällig um das Thema »Jugendkriminalität« (man glaubt es kaum).

Schauen Sie hier (2006) bei der ersten Veranstaltung und hier ... (2008).

Dort sagte Bosbach (und hat mit den Armen ganz wichtig gefuchtelt): Das sind alles Deutsche und ich (Bosbach) verwahre mich dagegen, diese jungen Menschen jemals in einer Statistik separat zu führen.

bron
Ik heb inmiddels het zware vermoeden dat de rechterlijke macht in Nederland en België ook van dat soort mondelinge richtlijnen heeft ontvangen (en wellicht ook een leuke envelop met inhoud en uitzicht op versnelde promotie).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be