![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Een zeer interessant en lezenswaardig artikel dat toch bij mensen de schellen van de ogen zou moeten doen vallen:
Citaat:
Het artikel eindigt als volgt: Citaat:
Eigengereide rechters die vanuit hun ivoren torentjes de wetten niet toepassen (wat de taak van rechters is), maar wetten maken en verbuigen (wat de taak van de politiek is)? Of zijn het allemaal losstaande incidentjes en fait diver'tjes, en is dit een typisch gevalletje van "niets aan de hand mensen, doorlopen"? Brand maar los zou ik zeggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Duitse versie van Geert Wilders... Hoogst geloofwaardig alweer.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als die man zegt dat de lucht blauw is en 1+1=2, is dat dan minder waar omwille van wie hij is? Misschien eens tegenargumenten geven?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar als hij uitspraken doet die moeilijker, of zelfs geheel niet controleerbaar zijn, heb ik daar toch zo mijn bedenkingen bij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk heb ik er ook spijt van nu, dat ik mijn dochter niet levend begraven heb, toen ze met de verkeerde begon te vrijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat u daar naar hartelust kunt controleren. Of is dat teveel moeite en roept u maar wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heb ik dat allemaal gelezen. Wat dacht u dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Nog zo'n geval dat kost wat kost moet bewijzen aan de anderen hoe "politiek correct" hij wel niet is ... Bagatelliseer nog wat verder, paljas ... Op termijn smijt je toch alleen je eigen ruiten in. Being homo is a definite nono bij de multiculturele verrijkers.
Zal ik anders je geheugen eens opfrissen? http://edition.cnn.com/2009/WORLD/me...ngs/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien kun je eens uitleggen wat er ongeloofwaardig zou zijn? Bronnen en bewijzen? Of veel geblaat en weinig wol van Raf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Het is inderdaad nodig om het artikel volledig te lezen, want de inleiding is wat veralgemend: daarin spreekt men over 'immigranten (terwijl de feiten die worden geciteerd vooral te maken hebben met de voortschrijdende (zelf)islamisering van West-Europa, waarbij moslims steeds meer voorrechten en uitzonderingsrechten genieten ten koste van autochtonen die steeds meer en meer in het dhimmi-statuut worden gedreven.
Landen als Engeland, Nederland en Duitsland staan het verst in de (zelfgekozen) dhimmitude, autochtonen worden er steeds meer tweederangsburgers (net zoals de autochtonen in onze grote steden). Wat die naiëve, zwakke, onwetende en laffe beleidsmakers niet beseffen is dat zij, de ongelovigen en atheïsten het eerste slachtoffer zullen zijn, van zodra de islamisering voltooid zal zijn; dit wil zeggen: als de moslims in de meerderheid zullen zijn, zullen alle minderheden, zoals andersgelovigen, niet-gelovigen en atheïsten minder rechten hebben en zwaar worden gediscrimineerd, net zolas dit nu gebeurt in alle landen met een moslimmeerderheid.... Laatst gewijzigd door Neptunus : 8 februari 2010 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke oorden?
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Naar daar waar zij van de door hen veroorzaakte puinhopen geen last meer hebben. Dat zijn dan ofwel een soort van enclaves zoals we die in de rijkere buurten van steden in de VSA al zien, met muren er omheen en 24/7 gewapende bewaking, ofwel vertrekken ze naar Zuid-Amerika o.i.d.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft niet geheel ongelijk, http://www.telegraph.co.uk/news/news...religious.html is discriminatie op basis van geloofsovertuiging (of beter gezegd, het gebrek eraan want eht is tegen atheïsten etc).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |