Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang verkiezingsjournaals (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138809)

stalland12 15 mei 2010 11:15

Vlaams Belang verkiezingsjournaals

Het valt te verwachten dat de nationale media het Vlaams Belang ook tijdens de komende verkiezingscampagne zoveel als mogelijk zullen doodzwijgen.
Daarom dit verkiezingsjournaal. Daarin krijgt u nieuws over de campagne van het Vlaams Belang en commentaar bij de politieke actualiteit. Reportages en interviews. Wat wil het Vlaams Belang écht? En waarom is het Vlaams Belang het énige alternatief? Recht voor de raap. Niet verdraaid, niet gemanipuleerd, ongecensureerd.

Het eerste verkiezingsjournaal is te bekijken op de volgende link:
http://www.youtube.com/watch?v=KsYfd_FJ5ac

Henri1 15 mei 2010 11:18

Mag dit forum eigenlijk wel voor propaganda doeleinden gebruikt worden ?

Pantoffeldiertje 15 mei 2010 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4750896)

Voor wat anders?

Dixie 15 mei 2010 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stalland12 (Bericht 4750890)
Het valt te verwachten dat de nationale media het Vlaams Belang ook tijdens de komende verkiezingscampagne zoveel als mogelijk zullen doodzwijgen.
Daarom dit verkiezingsjournaal. Daarin krijgt u nieuws over de campagne van het Vlaams Belang en commentaar bij de politieke actualiteit. Reportages en interviews. Wat wil het Vlaams Belang écht? En waarom is het Vlaams Belang het énige alternatief? Recht voor de raap. Niet verdraaid, niet gemanipuleerd, ongecensureerd.

Het eerste verkiezingsjournaal is te bekijken op de volgende link:
http://www.youtube.com/watch?v=KsYfd_FJ5ac

BEDANKT!

Henri1 15 mei 2010 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 4751037)
Voor wat anders?

Ik heb de post in ieder geval gerapporteerd.

Tegen mijn princiep's weliswaar, maar als iedereen hier zo begint te posten is dit geen discussieforum meer, maar wel een propagandaforum.

armando 15 mei 2010 14:10

het is toch normaal dat het VB langs het internet hun standpunten probeert aan de man en de vrouw te brengen , wat is daar mis mee?

stalland12 15 mei 2010 14:38

Zou u ook zo reageren moest het een linkse partij zijn? Weet u wat democratie is? Iedereen moet zijn standpunten kunnen laten horen. En het Vlaams Belang wordt bij de linkse media nu niet bepaald in beeld gebracht.

Steve_M 15 mei 2010 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stalland12 (Bericht 4751185)

Zou u ook zo reageren moest het een linkse partij zijn? Weet u wat democratie is? Iedereen moet zijn standpunten kunnen laten horen. En het Vlaams Belang wordt bij de linkse media nu niet bepaald in beeld gebracht.

Of zo klinkt dat toch telkens een VB'er aan het woord komt in de media. In plaats van die tijd te gebruiken om hun standpunten over te brengen, beginnen ze steevast te zeuren dat ze niet aan bod komen. Nu ja, de trieste underdog uithangen is ook een politieke strategie, natuurlijk.

Verder zie ik hier op dit forum vrij weinig linkse propaganda. Ik zie vooral VB'ers die op NV-A'ers kakken. Het heerlijke aroma van de totale paniek.

Zwartengeel 15 mei 2010 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4750896)

Ja.

Zwartengeel 15 mei 2010 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4751130)
Ik heb de post in ieder geval gerapporteerd.

Tegen mijn princiep's weliswaar, maar als iedereen hier zo begint te posten is dit geen discussieforum meer, maar wel een propagandaforum.

Heb je je eigen post in de link hierboven ook gerapporteerd, Henri?

toccata 15 mei 2010 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4751273)

:-D
Touché

Nu ik vind wel dat zo'n draden tot een absoluut minimum beperkt mogen worden

dominatrix 15 mei 2010 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4751278)
Heb je je eigen post in de link hierboven ook gerapporteerd, Henri?

Gij zijt soms echt bij de pinken, weet ge dat ;-)

bartje 15 mei 2010 16:45

Er mag indd hier propaganda gevoerd worden, heb daar geen enkel probleem mee; gelieve wel te beperken tot één subfora en niet te verdelen over verschillende subfora, dat is spammen en dat is dan weer niet toegelaten.

dominatrix 15 mei 2010 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 4751487)
Er mag indd hier propaganda gevoerd worden, heb daar geen enkel probleem mee; gelieve wel te beperken tot één subfora en niet te verdelen over verschillende subfora, dat is spammen en dat is dan weer niet toegelaten.

Daar kan ik mij in vinden. Welk stel je voor?

daiwa 15 mei 2010 19:42

Citaat:

Een uppercut voor Henrieke. :lol:

Savatage 15 mei 2010 19:44

Citaat:

:-D

Pericles 15 mei 2010 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4751197)
Of zo klinkt dat toch telkens een VB'er aan het woord komt in de media. In plaats van die tijd te gebruiken om hun standpunten over te brengen, beginnen ze steevast te zeuren dat ze niet aan bod komen. Nu ja, de trieste underdog uithangen is ook een politieke strategie, natuurlijk.

Verder zie ik hier op dit forum vrij weinig linkse propaganda. Ik zie vooral VB'ers die op NV-A'ers kakken. Het heerlijke aroma van de totale paniek.

Het is precies omgekeerd. De VB-ers debiteren hun standpunt en de N-VA-ers staan te kakken op het VB (geen deuk in een pakje boter enz... , gisteren nog die vrouw daar die voor de N-VA in het Europees parlement zit, een madam zonder enig politiek talent en met het charisma van een lavabo.
Maar ik gun de N-VA haar succes, ik vrees echter voor hen dat het van korte duur zal zijn.Ik denk dat ze nog minder dan een deuk in een pakje boter zullen slaan en nog meer dan het VB aan de kant zullen staan roepen. Een nieuw cordon is in de maak en anders een nieuw Egmontpakt. ;-)
Bij de N-VA is alle hoop op Dewever gericht en de rest staat naar hem te kijken als konijnen naar een lichtbak.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be