![]() |
Vlaams Belang verkiezingsjournaals
Het valt te verwachten dat de nationale media het Vlaams Belang ook tijdens de komende verkiezingscampagne zoveel als mogelijk zullen doodzwijgen.
Daarom dit verkiezingsjournaal. Daarin krijgt u nieuws over de campagne van het Vlaams Belang en commentaar bij de politieke actualiteit. Reportages en interviews. Wat wil het Vlaams Belang écht? En waarom is het Vlaams Belang het énige alternatief? Recht voor de raap. Niet verdraaid, niet gemanipuleerd, ongecensureerd. Het eerste verkiezingsjournaal is te bekijken op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=KsYfd_FJ5ac |
Mag dit forum eigenlijk wel voor propaganda doeleinden gebruikt worden ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen mijn princiep's weliswaar, maar als iedereen hier zo begint te posten is dit geen discussieforum meer, maar wel een propagandaforum. |
het is toch normaal dat het VB langs het internet hun standpunten probeert aan de man en de vrouw te brengen , wat is daar mis mee?
|
Mag dit forum eigenlijk wel voor propaganda doeleinden gebruikt worden ?
Zou u ook zo reageren moest het een linkse partij zijn? Weet u wat democratie is? Iedereen moet zijn standpunten kunnen laten horen. En het Vlaams Belang wordt bij de linkse media nu niet bepaald in beeld gebracht. |
Citaat:
Verder zie ik hier op dit forum vrij weinig linkse propaganda. Ik zie vooral VB'ers die op NV-A'ers kakken. Het heerlijke aroma van de totale paniek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Touché Nu ik vind wel dat zo'n draden tot een absoluut minimum beperkt mogen worden |
Citaat:
Gij zijt soms echt bij de pinken, weet ge dat ;-) |
Er mag indd hier propaganda gevoerd worden, heb daar geen enkel probleem mee; gelieve wel te beperken tot één subfora en niet te verdelen over verschillende subfora, dat is spammen en dat is dan weer niet toegelaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik gun de N-VA haar succes, ik vrees echter voor hen dat het van korte duur zal zijn.Ik denk dat ze nog minder dan een deuk in een pakje boter zullen slaan en nog meer dan het VB aan de kant zullen staan roepen. Een nieuw cordon is in de maak en anders een nieuw Egmontpakt. ;-) Bij de N-VA is alle hoop op Dewever gericht en de rest staat naar hem te kijken als konijnen naar een lichtbak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be