![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Het valt te verwachten dat de nationale media het Vlaams Belang ook tijdens de komende verkiezingscampagne zoveel als mogelijk zullen doodzwijgen.
Daarom dit verkiezingsjournaal. Daarin krijgt u nieuws over de campagne van het Vlaams Belang en commentaar bij de politieke actualiteit. Reportages en interviews. Wat wil het Vlaams Belang écht? En waarom is het Vlaams Belang het énige alternatief? Recht voor de raap. Niet verdraaid, niet gemanipuleerd, ongecensureerd. Het eerste verkiezingsjournaal is te bekijken op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=KsYfd_FJ5ac |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag dit forum eigenlijk wel voor propaganda doeleinden gebruikt worden ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 mei 2010 om 11:33. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Voor wat anders?
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de post in ieder geval gerapporteerd.
Tegen mijn princiep's weliswaar, maar als iedereen hier zo begint te posten is dit geen discussieforum meer, maar wel een propagandaforum. Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 mei 2010 om 13:57. |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() het is toch normaal dat het VB langs het internet hun standpunten probeert aan de man en de vrouw te brengen , wat is daar mis mee?
|
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Mag dit forum eigenlijk wel voor propaganda doeleinden gebruikt worden ?
Zou u ook zo reageren moest het een linkse partij zijn? Weet u wat democratie is? Iedereen moet zijn standpunten kunnen laten horen. En het Vlaams Belang wordt bij de linkse media nu niet bepaald in beeld gebracht.
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder zie ik hier op dit forum vrij weinig linkse propaganda. Ik zie vooral VB'ers die op NV-A'ers kakken. Het heerlijke aroma van de totale paniek. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gij zijt soms echt bij de pinken, weet ge dat ![]()
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Er mag indd hier propaganda gevoerd worden, heb daar geen enkel probleem mee; gelieve wel te beperken tot één subfora en niet te verdelen over verschillende subfora, dat is spammen en dat is dan weer niet toegelaten.
#14 |
Minister-President
|
![]() Daar kan ik mij in vinden. Welk stel je voor?
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik gun de N-VA haar succes, ik vrees echter voor hen dat het van korte duur zal zijn.Ik denk dat ze nog minder dan een deuk in een pakje boter zullen slaan en nog meer dan het VB aan de kant zullen staan roepen. Een nieuw cordon is in de maak en anders een nieuw Egmontpakt. ![]() Bij de N-VA is alle hoop op Dewever gericht en de rest staat naar hem te kijken als konijnen naar een lichtbak. |
|
![]() |