![]() |
Doet OVLD een CD&V'ke?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100524_056
'Open VLD niet in regering zonder grondige staatshervorming ' (lees verder op bovenstaande link - ik weet niet hoe dat zit met copyrights en dergelijke. Kans is groot dat OVLD na de verkiezingen toch in de regering gaat (denk ik), met of zonder staatshervorming? |
Je moet wel een écht kalf zijn om geloof te hechten aan de Vlaamse profilering van de PVV...
|
Ik zou niet zo streng zijn voor de VLD. Ik denk wel dat ze het in sé menen met die confederatie en het afwachten om een regering te vormen tot dat akkoord over BHV en de staatshervorming er is.
Maar ik geloof niet dat ze het echt lang zou volhouden om dat been stijf te houden. Of zoals Siegfried Bracke het zou stellen: VLD is niet ferm genoeg als het er op aankomt. En de CD&V? Die willen misschien nog meer dan de VLD een confederatie (toch meer van hun achterban), maar de politici die er nu de dienst uitmaken houden het nog geen week vol om het been stijf te houden. |
Citaat:
De PVV wil nu even electoraal scoren, en dus profileren ze zich even Vlaams, maar na 180 jaar weten we intussen wat we kunnen verwachten van de liberalen. |
opvallende enquete resultaten, niemand schijnt de uitspraak serieus op te nemen :P
|
Is er iemand die IETS serieus opneemt van OpenVLD:?:
|
Citaat:
|
De CD&V laat zich op haar communautaire flank dus voorbijsteken door - uitgerekend - de Open VLD. Ik denk niet dat de 'Vlaamse' Christendemocraten nog veel dieper kunnen zakken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be