![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zal er gebeuren | |||
OVLD in regering met staatshervorming |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OVLD in regering zonder staatshervorming |
![]() ![]() ![]() |
9 | 75,00% |
OVLD niet in regering want geen staatshervoming |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
OVLD niet in regering maar wel zonder hen een staatshervorming |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100524_056
'Open VLD niet in regering zonder grondige staatshervorming ' (lees verder op bovenstaande link - ik weet niet hoe dat zit met copyrights en dergelijke. Kans is groot dat OVLD na de verkiezingen toch in de regering gaat (denk ik), met of zonder staatshervorming? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet wel een écht kalf zijn om geloof te hechten aan de Vlaamse profilering van de PVV...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zou niet zo streng zijn voor de VLD. Ik denk wel dat ze het in sé menen met die confederatie en het afwachten om een regering te vormen tot dat akkoord over BHV en de staatshervorming er is.
Maar ik geloof niet dat ze het echt lang zou volhouden om dat been stijf te houden. Of zoals Siegfried Bracke het zou stellen: VLD is niet ferm genoeg als het er op aankomt. En de CD&V? Die willen misschien nog meer dan de VLD een confederatie (toch meer van hun achterban), maar de politici die er nu de dienst uitmaken houden het nog geen week vol om het been stijf te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De PVV wil nu even electoraal scoren, en dus profileren ze zich even Vlaams, maar na 180 jaar weten we intussen wat we kunnen verwachten van de liberalen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() opvallende enquete resultaten, niemand schijnt de uitspraak serieus op te nemen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er iemand die IETS serieus opneemt van OpenVLD
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De CD&V laat zich op haar communautaire flank dus voorbijsteken door - uitgerekend - de Open VLD. Ik denk niet dat de 'Vlaamse' Christendemocraten nog veel dieper kunnen zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fonne : 24 mei 2010 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |