![]() |
politics.be is politiek gekleurd?
Op facebook heeft politics dus een stek, maar bij links vind je een filmpje van SPA, indien dit een objectieve site is, moeten ze er dan niet allemaal staan, of geen enkele? :?
|
Hangt het niet van de beschikbaarheid van filmpjes af ? (Of ander digitaal materiaal.)
|
Ik wil je de andere filmpjes van andere partijen anders wel tonen, maar ik denk dat jij ook wel weet hoe youtube werkt zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
Neenee, bij de links van de facebookpagina van politics.be staat er enkel een filmpje van de SPA en niet van andere partijen. Dat vind ik niet kunnen, je kan er alle linken op plaatsen die je maar wil, dat heeft niets met censuur te maken. De vraag is eerder, kiest politics.be er bewust voor de andere partijen niet te ventileren op hun facebookstek? |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=117819 |
Dit forum is allesbehalve een SPa forum.
Ik vermoed dat het aanbod gewoon nog wat schaars is. |
Citaat:
Ik zeg ook helemaal niet dat dit een rood forum is, ik wil gewoon aanklagen dat, mochten er bezoekers op de facebookstek komen, die het forum niet kennen, zullen denken dat het een spa-forum is. |
Citaat:
Je bent dus zelf de opstarter van deze draad, dus probeer eens precies te vertellen wat je bedoelt. Behalve een forum is er ook het "magazine" gedeelte van Politics.be en daar komen zowat alle mogelijke politieke overtuigingen aan bod o.a. mbt tot gerecenseerde boeken en dergelijke. Nu kan het best zijn dat het geeërd lid van de faceboelgroep nog niet meer filmpjes onder handen kreeg om op die groep te plaatsen. Momenteel is het zowat "all hands on deck" bij politics.be om alle verkiezingsnieuws van ALLE politieke partijen een beetje deftig op de afdeling "Verkiezingen" gezet te krijgen. Je moet een onderscheid maken tussen het faceboekgedoe en de eigenlijke site van politics en het forum... Het ene is meer journalistiek, het andere is meer publiek, faceboel is een beetje vanalles.. Wat politics beoogt is "anders" zijn dan de gebruikelijke politieke propaganda of de gebruikelijke "mediabeïnvloeding" door zo open mogelijk te zijn en door uitsluitend met niet gesubsidieërde vrijwilligers te werken. Het spreekt vanzelf dat allerhande berichten een "kleur" hebben - politics.be is niet meer dan een beschikbaar kanaal om zonder enige censuur (behalve de wettelijke voorschriften) ruimte te bieden voor alle meningen.... |
Politics.be is politiek gekleurd???
Citaat:
Naar mijn ervaring,komen hier bij Politics alle meningen aan bod. En als je de links opent van die forummers, die ze er soms bijzetten, vind je er ook van alle kleuren.Zie niet in,waar het probleem is,sorry hoor, plakker.;-);-);-) |
Politics.be is politiek gekleurd
Citaat:
Denk je nu werkelijk dat Franstalige Facebookers veel naar het Politics.be forum ,dat Nederlandstalig is(enkele kleine uitzonderingen niet te na gesproken) zullen afzakken???;-);-);-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be