![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De rechtse moderatiebende heeft weer toegeslagen. Beelden van slachtoffers in Gaza zijn, hou u vast, te expliciet. Dus werd de botte schaar weer bovengehaald. Ik zie dezelfde beelden op het Journaal, in mijn krant, op talloze websites... maar voor de moderatie zijn ze te 'expliciet'. Het meest pure racisme daarentegen, meermaals gesignaleerd, blijft gewoon staan!
Mocht er nog iemand aan twijfelen: dit forum is zo partijdig als de pest. Ben je rechts, bij voorkeur met een zwart randje, dan kan je je zowat alles permiteren. Ben je links, dan word je door de moderatie gepest, gecensureerd en krijg je strafpunten voor de grootste onbenulligheden. Vraag om uitleg aan de moderatie wordt simpelweg niet beantwoord. Tot nader order herdoop ik dit forum dan ook tot RACISTPOLITICS.BE |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geachte,
We vragen om expliciete foto's via een link weer te geven. Zo beslist iedereen of hij/zij die explicieten beelden al dan niet wil zien. Niet iedereen is emotioneel voorbereid op het zien van dergelijke foto's. Ik denk niet dat we hier onredelijk in zijn. Mvg, Starfire |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wenst u een rechts, partijdig en racistisch forum, mij niet gelaten. Maar hou dan tenminste de schijn niet op.
Op 13 juni 2013 is Drosophila overleden. Laatst gewijzigd door drosophila : 17 januari 2009 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik ben rechts en ben pro-Palestina. Wat nu?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tegelijk zijn er dan rechtsen die constant zitten te zagen dat de moderatie de linkse politiek correcten bevoordeelt.
Wat zal't nu zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja wat nu?
Het bewijst alleszins niet dat er geen pro-Israel-rechtsen zouden bestaan.
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Maar het enige wat die foto's aantonen is dat oorlog verschrikkelijk is. Ik denk dat iedereen dat wel weet. Maar waarom dat relevant zou zijn in een politieke discussie op een Europees forum is mij een raadsel. Tenzij je je discussiepartner monddood wilt maken door voortdurend het lijden in zicht te brengen, wat m.i. niets zegt over de overkoepelende schuldvraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik snap heel die heisa rond die foto's niet goed. Het is toch niet zo dat je ze niet mag posten? Wie op een linkje klikt, ziet ze toch ook?
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarbij komt nog dat er nogal selectief wordt omgesprongen met de beoordeling of iets 'expliciet' of 'shockerend' is. Avatars die een WaalseHaan-in-de-kont-geneukt-door-een-VlaamseLeeuw, nazi's en nazicollaborateurs, white power-symbolen e.d. afbeelden, vormen kennelijk geen enkel probleem... En het toppunt is: de moderatie vindt zich blijkbaar te goed om een onderbouwd antwoord te formuleren op de bedenkingen die ik meermaals heb geuit.
Op 13 juni 2013 is Drosophila overleden. Laatst gewijzigd door drosophila : 17 januari 2009 om 16:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik denk dat de moderatie wil aankaarten is het posten van bloederige beelden die eerder op liveleak zouden thuishoren dan hier. Oorlog is lelijk, en niet iedereen is er mee gediend op zijn nuchtere maag foto's van afgerukte ledematen te zien, of ze nu Joods of Arabisch zijn. Grappig wel dat je de moderatie voor rechtse rakkers uitmaakt. Ik zou ze eerder langs de linkerkant van het spectrum situeren.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind heel wat berichten hier te expliciet. Zullen we die voortaan allemaal met een link aanduiden?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen zoals u hollen begrippen als 'racisme' en 'discriminatie' volledig uit door heel af en toe te pas, maar meestal gewoon te onpas, racisme te gaan roepen, en ik kan me dan ook heel goed indenken dat als u de moderatie telkens weer blijft teisteren met dit soort gezever, u na verloop van tijd niet meer serieus genomen zult worden. Niets menselijks is de moderatie immers vreemd, dunkt me. Vervolgens gaat u zich, o.a. getuige deze en andere draden, alsmede uw onderschrift 'Groeten van drosophila, censuurslachtoffer van racistpolitics.be' wentelen in een zee van zelfbeklag, en het enige wat er nog aan ontbreekt om u nóg zieliger te doen vinden, is een treurig vioolmuziekje op de achtergrond. Kortom, u zaagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() *zucht*
Links klaagt, rechts klaagt Alles lijkt dus in orde |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet hier echt geen tweede rotten.com gaan worden.
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() 'k Vind persoonlijk toch ook dat die foto's even goed via een linkje gepost kunnen worden. Maar ja, bepaalde mensen doen hier niet anders dan zagen. En ik noem geen namen
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik ben het voor een keer eens met de beslissing van de moderatie hier.
Maar verder vind ik het toch ongeoorloofd hoe men te werk gaat. Vooral omdat iedere oproep om het beleid te herbekijken direct monddoof wordt gemaakt door de thread te sluiten en/of te verwijderen. Dictatuur op z'n best. En dit terwijl de ene mens persoonlijke aanvallen mag doen naar eigen inzicht en liefst zoveel mogelijk, tegen bepaalde forummers worden ze toch niet gerapporteerd, de ander krijgt al vier strafpunten aan zijn been voor een collectieve belediging(!) ![]() Als je een forumreglement maakt lijkt het me logisch dat dat wordt gevolgd, voor ieder forumlid, ongeacht of hij goede banden met de moderatie of zelf ook een moderatie-account heeft... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zoals ik zeg tegen iedereen die zaagt over de "selectiviteit" van de moderatie: "Don't like it? Leave it!" Heb nog nooit problemen gehad hier. Denk dus dat het probleem eerder bij gebruikers dan bij moderatie moet gezocht worden.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 17 januari 2009 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Drosophila WIL NIET dat jij de keuze hebt om al dan niet op die link te klikken, immers, Drosophila behoort tot een select groepje dat de juiste ideologie aanhangt en daarom gemachtigd is voor anderen te beslissen wat zij al dan niet te zien moeten krijgen. Duidelijk? |
|
![]() |
![]() |