![]() |
zo lost men een gijzeling op in China
http://www.spitsnieuws.nl/archives/v...d_gepompt.html
pang , en nog eens 3 X pang als hij al op de grond ligt. :cheer: |
Citaat:
Al die psycho mumbo jumbo kost alleen maar veel geld. |
Citaat:
Normaal zet je daar een onzichtbare sniper op met BOEM HEADSHOT 8-) |
Citaat:
het wapen komt pas in beeld na de kick die het geeft bij het afvuren, daarom dat het wat stuntelig overkomt, ... ik denk dat we hier eerder met een vrij zelfverzekerde schutter te makken hebben, om iemand om te leggen die ondertussen iemand anders bedreigt met een mes. en dan genoeg lood, erin om zeker te zijn dat m niet meer gaat bewegen, ... dat meiske heeft haar les van de instructeurs goed geleerd. |
Ondervragen is toch voor watjes, gewoon iedereen neerknallen.
|
Citaat:
|
Ik verschiet ervan dat ze het niet onmiddellijk met een granaat geprobeerd hebben. Maar misschien is dat eer iets voor de Ruskies.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een executie China style. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noot: er worden in China veel mensen geëxecuteerd, maar er zijn ook veel mensen. Of de man in kwestie echt bij de zwaarste criminelen van China hoorde... |
Citaat:
Die mannen van dat melanine(of zo iets) melkpoederfabriek hebben hdat geweten. 8O |
In China heeft de overheid van oudsher af nooit op een mensenleven meer of minder gekeken. Er zijn immers Chinezen zat die zo de vrijgekomen plek kunnen opvullen. Cynisch, maar waar.
Overigens puik werk van de agente in kwestie. Meteen lik op stuk. Wat mij betreft mag zulks hier in soortgelijke gevallen ook ingevoerd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen zullen we dat nooit weten |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be