![]() |
Vervelende allochtonen, hoe pak ik ze aan.
Citaat:
|
Even raden, het gaat om Schotse boy-scouts? ;-) |
Citaat:
|
Je topictitel gaat over allochtonen, het artikel gaat over hangjongeren. Zijn alle hangjongeren allochtoon?
|
Citaat:
|
Hangjongeren? Zijn dat altijd jongens?
En hoe zit dat met de invulling van het begrip 'jeugdigen'? Laatst was er een bende jeugdigen (altijd mannen?) opgerold. En van de 5 waren er 2 ouder dan 30 jaar. Het zal wel NewSpeak zijn. |
Pepperspray voor de meisjes, knuppeltjes voor de jongens.
Als iedereen nu zou stoppen met een schichtige, wetneukende bleiter te zijn en een beetje assertiever zou zijn, zou het fenomeen hangjongeren vanzelf ophouden en zou heel die mediaheisa rond de islam gewoon verstikken. Ja, er zijn straatkriminelen, ja, velen ervan zijn mocro, ja, ze kunnen gewelddadig doen, maar dat is heus niks nieuw hoor. Onze samenleving is bijzonder veilig tegenover pakweg 100 jaar geleden. Als mensen nu gewoon assertiever worden. Alle jongens, werk aan jullie conditie, en in plaats van bongobons en andere idiote cadeautjes te geven aan jullie vriendinnetjes, koop er pepperspray voor. Het beste cadeau dat men aan een meisje kan geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bon, ik kom ook wel eens in Brussel en zie wat ik zie. Alleen vind ik de titel nog altijd misleidend. Bij mij in 't dorp heb je dat ook, hangjongeren. Vervelende types, maar geen enkele allochtoon. |
Citaat:
Altijd leuk de ingezonden commentaren bij Geen Stijl. :lol: |
Citaat:
Proficiat! Je hebt aangetoond dat je weet wat er staat in een stoffig wetboekje. Dat is inderdaad waar, en inderdaad, men moet enige voorzichtigheid vertonen bij het dragen/gebruiken, anders pakken de hangjongeren/ouderen in blauwe kledij je. Maar dat lijkt mij niet bijzonder relevant. Overigens: je klaagde over de Vlaamse slavenmentaliteit. Je hebt deze zonet gedemonstreerd. |
Citaat:
|
niks beters om snel inzicht te krijgen in de multiculturele maatschappij dan af en toe een gezonde fluim in u gezicht krijgen :-)
|
En wat met xenofobe en islamofobe hangpersonen op fora? Je kent ze wel. Ze durven niet buitenkomen dus wordt het hanginstinct op het Internet bevredigd. Die elke topic met dezelfde grijsgedraaide liedjes komen overlasten. Bestaat hier ook een aanpak voor? Uitgezonderd de negeerfunctie natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(edit) ah bon, tiens, toch niet :oops: |
Citaat:
Daarom roep ik op tot het niets aantrekken van deze wetgeving. Als men een ondergrondse wapencultuur kan induceren in de bevolking, kan dit op lange termijn er misschien voor zorgen dat wapenbezig wel legaal kan worden gemaakt. Zoals met cannabis gebeurde in Nederland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be