![]() |
Wordt Roeland Raes nu uit de partij gezet?
"Wordt Roeland Raes nu uit de partij gezet?
Na de veroordeling in eerste aanleg van Roeland Raes zei Filip Dewinter de uitspraak in beroep af te wachten om te zien of het VB Raes als partijlid zou moeten buitenzetten. Gisteren is Roeland Raes in hoger beroep opnieuw veroordeeld voor zijn negationistische uitspraken. Wordt Roeland Raes nu uit het VB gezet? .... Het is huidig VB-voorzitter Bruno Valkeniers die dat moet doen. Valkeniers verklaarde eerder dat bij het VB geen plaats is voor “nazisten”, en het zal hem ongetwijfeld bekend zijn dat het VB mee de wet tegen het negationisme goedkeurde. ...." http://aff.skynetblogs.be/archive/20...-vb-gezet.html Het is natuurlijk lastig kronkelen voor de partij. Enerzijds doen ze zo hun best om salonfähig over te komen; anderzijds kunnen de kopstukken binnen de partij moeilijk hun ideologie afzweren. |
Ik vind het schandalig dat ie veroordeeld is voor zijn (compleet idiote) mening
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is; is er plaats voor een negationist in het VB? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het interesseert me wel. En ik mag er me ook een mening over vormen; en deze daarenboven nog uiten ook. |
Citaat:
Gelukkig mag jij jouw mening nog wel zeggen he, Artisjok.. |
Citaat:
|
Voor het Vlaams Belang is het een tweesnijdend zwaard.
|
Citaat:
|
Ah ok, dus het gaat je alleen om de partij?
Toch nog relevant dus. |
Citaat:
|
Neen, Roeland Raes wordt nu niet uit de partij gezet.
Roeland Raes mag lid blijven van VB Het partijbestuur van Vlaams Belang heeft enkele weken geleden beslist dat oud-ondervoorzitter en ex-senator Roeland Raes lid kan blijven van de partij, ondanks zijn veroordeling in september vorig jaar door het Brussels hof van beroep wegens negationisme. Voorzitter Bruno Valkeniers bevestigde vandaag een bericht in die zin op de site Apache. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...n-van-VB.dhtml Ze hebben er wel lang over moeten nadenken. |
Citaat:
Al maar goed dat zo'n types als Artisjok het nog niet voor het zeggen hebben. |
Citaat:
Na de veroordeling in eerste aanleg van Roeland Raes zei Filip Dewinter de uitspraak in beroep af te wachten om te zien of het VB Raes als partijlid zou moeten buitenzetten. Gisteren is Roeland Raes in hoger beroep opnieuw veroordeeld voor zijn negationistische uitspraken. Wordt Roeland Raes nu uit het VB gezet? .... Het is huidig VB-voorzitter Bruno Valkeniers die dat moet doen. Valkeniers verklaarde eerder dat bij het VB geen plaats is voor “nazisten”, en het zal hem ongetwijfeld bekend zijn dat het VB mee de wet tegen het negationisme goedkeurde. ...." http://aff.skynetblogs.be/archive/20...-vb-gezet.html Het is natuurlijk lastig kronkelen voor de partij. Enerzijds doen ze zo hun best om salonfähig over te komen; anderzijds kunnen de kopstukken binnen de partij moeilijk hun ideologie afzweren. |
.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ja, whatever ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be