![]() |
"Gratis " fietsen in Antwerpen
Hulp gevraagd:
Men maakt al tijdje reclame op radio over "gratis"fietsen in Antwerpen. Vanaf jan betaal je dan 30€ p/j waarmee je half uurtje mag fietsen en fiets op parking doorheen het stad mag plaatsen. Ik mis steeds de URL van deze actie. Filo, Vilo, Vileo , ... Iemand ? http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=L72VB4J5 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien bestaan er wel cijfers over. |
nog iemand de website gevonden?
|
Citaat:
|
Het zou zo zijn dat men gedurende een half uur een fiets gratis kan gebruiken, doordat de stations waar men ze kan inleveren dicht bij elkaar liggen. een jaarabonnement zou 29 euro kosten ...
Momenteel kan men in Antwerpen reeds de bekende gele fietsen huren (aan het centraal station o.m.) een website van dit initiatief heb ik niet gevonden, maar er zijn nog diverse privé verhuurbedrijven... |
Ik ging eens gratis bier krijgen,ik zoek die URL ook nog :lol:
|
Citaat:
|
Het is Clear Channel dat die fietsendienst uitbaat.
|
Citaat:
|
In Louvain hebben ze ook een hoop KUL-fietsen maar ik weet niet meteen (en ben te lui om het op te zoeken) hoe dat systeem werkt. Afgaande op het zicht zijn het niet meteen goedkope dingetjes.
|
Citaat:
|
Hmm, zalig, eerste klas. Als het druk is, zet ik me daar. Lekker rustig, en ik heb de euro's er wel voor over. Allez, als ik moet betalen, want ik heb nog altijd een paar couponnetjes.
|
Maar over die fietsen op de trein geef ik je wel gelijk. Wij willen de pakwagen terug!
|
Citaat:
|
Steel gewoon een
Altijd gratis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be