![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hulp gevraagd:
Men maakt al tijdje reclame op radio over "gratis"fietsen in Antwerpen. Vanaf jan betaal je dan 30€ p/j waarmee je half uurtje mag fietsen en fiets op parking doorheen het stad mag plaatsen. Ik mis steeds de URL van deze actie. Filo, Vilo, Vileo , ... Iemand ? http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=L72VB4J5 Laatst gewijzigd door Cdude : 19 september 2010 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er dat veel misschien? Toeristen die naar Antwerpen komen om 35€ te betalen om een half uurtje gratis te fietsen?
Misschien bestaan er wel cijfers over.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() nog iemand de website gevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zou zo zijn dat men gedurende een half uur een fiets gratis kan gebruiken, doordat de stations waar men ze kan inleveren dicht bij elkaar liggen. een jaarabonnement zou 29 euro kosten ...
Momenteel kan men in Antwerpen reeds de bekende gele fietsen huren (aan het centraal station o.m.) een website van dit initiatief heb ik niet gevonden, maar er zijn nog diverse privé verhuurbedrijven...
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ging eens gratis bier krijgen,ik zoek die URL ook nog
![]()
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is Clear Channel dat die fietsendienst uitbaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat die gepikt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Louvain hebben ze ook een hoop KUL-fietsen maar ik weet niet meteen (en ben te lui om het op te zoeken) hoe dat systeem werkt. Afgaande op het zicht zijn het niet meteen goedkope dingetjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ermee lachen, maar de reden waarom er zoveel mensen tegenwoordig met van die belachelijke plooifietsjes rijden is omdat ze gratis als handbagage op de trein mogen. Een gewone fiets mag er doorgaans niet op of je moet bijna betalen voor een medepassagier. Slim bekeken om het geld nog meer uit de mensen hun handen te schudden. Het verkeersprobleem zou al veel beter zijn als elke IC trein een wagon had waar je je fiets kan stallen. Maar nee, je moet eerst een vouwfietsje kopen en dan pas heb handbagage bij je die niks kost. Intussen wel 2 stellen eerste klas waarin een hond en een paardekop zitten en die naast energie totaal nodeloos zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Hmm, zalig, eerste klas. Als het druk is, zet ik me daar. Lekker rustig, en ik heb de euro's er wel voor over. Allez, als ik moet betalen, want ik heb nog altijd een paar couponnetjes.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Maar over die fietsen op de trein geef ik je wel gelijk. Wij willen de pakwagen terug!
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |