![]() |
Ahmadinejad zei niet dat 9/11 een inside job was !
De Media duwen ons weer eens een leugen door de strot !
http://www.youtube.com/watch?v=ABveHYugEkk&feature=sub |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had er al mijn twijfels over, zou ook gefundenes Fressen zijn voor de haatcampagne tegen Iran. Ik heb het op de Belgische TV en Duitse TV gezien en heel de Westelijke mainstreammedia (past/copy) deed uitschijnen dat hij dit wel gezegd had, en dat daarom de Westelijke deelnemers plots de zaal verlieten met de US op kop. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de VS dan nog bestaat of wellicht de wereld weten we het over 100 - 150 jaar ......... |
Citaat:
|
Heb je daar bewijs van?
|
de zionistische propaganda is om van te kotsen....en wordt erg genant blootgelegd ! http://www.youtube.com/watch?v=onNzr...otation_860597
8O:oops::oops: |
De Israel lobbyisten in de VS doen er alles aan Iran voor te stellen als de meest verschrikkelijke bedreiging omdat zij militaire actie willen ondernemen.
De fanatieke fundamentalistische christelijke Israel aanhangers hebben heel duidelijk invloed op berichtgeving in de media. Wat we zien is weer een herhaling van wat we eerder bij Irak zagen , ook nu weer is militaire actie zogenaamd noodzakelijk vanwege massavernietigings wapens die de verschrikkelijke vijand zou bezitten. |
zo heeft de Iraanse leider ook helemaal nooit gezegd dat Israel van de kaart geveegd moet worden !!
Dit idee wordt ook door onze media zo maar overgenomen. http://www.youtube.com/watch?v=4mScW...eature=related |
Zolang Amerika de koude oorlog nog had konden ze zich daarop concentreren.
Nu dat voorbij is en de Irak kwestie een fatale mislukking geworden is - evenals Afghanistan - zal de VS een volgende oorlog zoeken. Het militaire apparaat is te groot om geen oorlog te hebben, te voeren of voor te bereiden. Het is een politieke noodzaak voor Amerika om in staat van oorlog te verkeren met een bij voorkeur zwakke tegenstander. Waar de tegenstander niet zwak is verliezen ze de oorlog - zie Vietnam. Maar ook dat is niet erg. Als ze die broodnodige oorlog maar hebben. Iran zal zo goed als zeker het volgende slachtoffer zijn. De politiek in de States is gebaseerd op het voeren van oorlog. Onder het mom van "Nationale Veiligheid". |
Amerika heeft altijd een vijand nodig om het defensiebudget te rechtvaardigen en de vlam van het blind patriotisme te voeden. In tegenstelling tot velen op dit forum heb ik eigenlijk medelijden met de Iraanse bevolking en weinig sympathie voor hun leiders maar laat ze hun eigen boontjes doppen. In '79 hebben ze bewezen dat ze lef hebben en hopelijkkomt er spoedig een 2e revolutie.
|
@ Longhorn
Feitelijk komt het er op neer dat het hele Witte Huis draait op en om militaire zaken. Het is 80% van hun tijdinvulling. Daar schrok ik wel van maar het geeft een verklaring waarom het zo slecht gesteld is met de binnenlandse zaken in de VS zelf. |
Het witte huis. Pure poppenkast voor het publiek. Ik heb met al de Amerikanen te doen.
Het werkt precies aanstekelijk, gaan ze daar nu ook openlijk debat gaan voeren? Ik vrees dat iedereen daarvoor toch naar de conferentie in Teheran moet gaan. Zielig toch? :( WikiLeaks and 9/11: What if? http://www.latimes.com/news/opinion/...,5616717.story |
Obama zal nooit een oorlog met Iran beginnen. Geen geld voor en bovendien niet de militaire capaciteit. Het land is vier keer zo groot als Irak en heeft driemaal zoveel inwoners. Daarboven heeft Ahmedinejad, ondanks dat hij de verkiezingen stal, meer steun in Iran dan Saddam destijds in Irak.
Natuurlijk kunnen ze wel atoominstallaties bombarderen, maar dat is niet hetzelfde als een open natie-tegen-natie oorlog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat zal wel niet belangrijk zijn natuurlijk. |
@ Liberalist
De meeste federale staten zijn failliet en zijn van Washington afhankelijk. "Defensie" is per definitie het verkeerde woord. Minsiterie van Oorlog is een meer correcte benaming. Amerika wordt niet aangevallen, noch bedreigd. Of 9/11 een inside job is of niet valt niet te achterhalen, maar de pogingen die zijn gedaan om bepaalde zaken snel onder de mat te vegen geven te denken. Heeft u (overigens) enig idee hoe het overheids organogram van de VS er uit ziet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be