![]() |
Bourgeois' wanbeheer
Met het geld van anderen de grote sier uithangen is niet alleen een Waalse aangelegenheid. Ook de vingerwijzigingen van het Rekenhof aan zijn laars lappen wordt niet echt als "Vlaams Goed Bestuur" aanzien. Maar de schijnheiligheid ten top drijven door anderen te verwijten wat je zelf doet kan je alleen maar doen walgen en dat is het soort politici waar we mee opgescheept zitten.
http://www.tijd.be/reactie/8977729-3137-636810 |
Ik lees in dat artikel helemaal niks van grote sier uithangen met andermans geld.
Met andere woorden: ik vind de manier waarop de draad opgestart wordt uitermate anti-gekleurd. |
Citaat:
Er zijn niet veel draden die ongekleurd opgestart worden maar deze blijft wel binnen de lijntjes ... |
Dat is al de tweede keer dat Geert Bourgeois gelinkt wordt met niet al te kosjere geldelijke praktijken. En het Rekenhof is toch een vrij sereen orgaan. Natuurlijk wie aan de vleespotten zit, moet al goed uitkijken. En daarom zou het wel eens kunnen dat de lezersbrief het bij het rechte eind heeft.
Citaat:
|
Awel, waar blijven onze moraalridders ?
Was het een franstalige dit forum was te klein geweest. Arme kikskes :lol: |
't Moet zijn dat de door jou benoemde moraalridders je geen gelijk geven in deze.
(en als ik al las in het artikel dat volgens het Rekenhof er 'meetbare doelstellingen ontbreken', dan moet ik al eens flink lachen.) |
In dit geval hadden ze al lang mijn gelijk proberen te weerleggen.
Goed om weten dat het Rekenhof je doet lachen. Jij bent tenminste iemand met een uitgesproken komische instelling. |
Citaat:
Je bedoelt: het eventuele gelijk van de betrokken journalist. Seffens waan je je nog de wiki-leak van Vlaanderen. |
Citaat:
|
Wanbeheer??????
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens De Morgen spreekt het Rekenhof van 'beperkte evaluaties', zwakke begrotingen' gebrekkig meetbaar beleid'. De kritiek van het Rekenhof op het subsidiebeleid van de Vlaamse minister van Tourisme Geert Bourgois (N-VA) is niet van de poes'. En het gaat toch effe om 12 miljoen € subsidies. Ttz, om en bij de 480.000.000 oude Belgische franken... Bij het gesjoemel van het Vlaams Huis in New York indertijd, dook ook de naam Bourgeois op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Serieuze bronnen? Tch Walter Pauli niet?
|
Citaat:
En de Directeur van het Vlaams Huis in New York indertijd, Philippe Fontaine, was toch geen onbekende voor Bourgeois. Volgens JMDD wist de Vlaamse regering toen al lang dat er gesjoemeld werd in New York. En wie was toen de drijvend kracht achter dat Vlaams Huis in die tijd? Juist, Geert Bourgeois. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be