![]() |
Wat doen met morosoof harriechristus?
Geachte moderatie,
Sedert mijn terugkeer ontdekte ik dat het forum een nieuw lid is. Hij noemt zich harriechristus, koning van het heelal en de zoon van god die ons zal leren over de microwezentjes, Hegel en de microcosmos. Deze dorpsidioot mag vrij onschuldig lijken op't eerste zicht, en is volgens veel mensen ook grappig. Maar ik stel mij serieuze vragen bij zijn bijdrage tot de kwaliteit van het forum. De morosoof in kwestie komt in elke draad in Godsdienst en Levensovertuiging posten. Zijn posts zijn vaak erg lang, eentonig, en bevatten meestal dezelfde teksten die hij knipt en plakt. Doordat bepaalde mensen het steeds niet kunnen laten om die berichten te negeren, kan een goed gesprek snel ontaarden in een "discussie" over de atoomtheorie van de morosoof. Indien aangesproken op zijn theorie reageert harriechristus met scheldpartijen, waarbij hij zegt dat eenieder die hem niet begrijpt bij de domme massa hoort. Hij waant zich zodanig opgeslorpt door zijn groot gelijk dat hij geen argumenten aanvaardt maar enkel scheldt. Ik weet dat persoonlijke topics niet toegelaten zijn (waarom?), maar dit is Suggesties en Mededelingen, waar naar mijn vermoeden andere regels gelden. De morosoof heeft al ontelbare draden vernietigd met zijn lang gespam over de atoomtheorie. Negeerlijsten helpen niet, want van zodra hij er is, begint iedereen hem te citeren en erop in te gaan. Is er een mogelijkheid om -de morosoof te verwijderen van het forum? -de morosoof 1 draad te gunnen, waar hij naar hartelust kan spammen over de microwezentjes? -iets anders doen? Dank, Flanelcondoom |
Al eens gegoogled op een stukje uit zijn "bijbel"?
Hij staat in zowat ELK forum waar mogelijk met de zelfde onzin. |
Citaat:
Ik vraag mij af hoe hij in't dagelijks leven is. Praat hij over de microwezentjes bij de slager? |
Citaat:
Ik vind dat - voor iemand die hier ondanks inbreuken gedoogd wordt - een bijzonder aanmatigende vraag. |
het lijkt me anders fundamenteel geen slechte vraag : moet de moderatie niet eens gaan ingrijpen bij inhoudelijk (te) zwakke posts ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft u het over Egmond Codfried?
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug OT: EC Egmond Codfried past even goed zoniet beter in het plaatje als Harriechristus. Het valt me op dat beiden in Nederland verblijven. |
Hint ...hij reageert op FC ;)
|
Citaat:
|
Hij staat zelfs op wikipedia onder morosofie.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=gE3l3LZHWVY |
Citaat:
|
Waarom geen apart subforum geven voor morosofen?
Kunnen we van eerste keer daar ook een aantal forumsessies met bepaalde politici houden. Dedecker staat al hoog op mijn lijst met zijn vlaktaks. |
Ik heb het al eerder gevraagd:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=141436 Dit was het antwoord: Citaat:
|
En nog maar eens een draad met hetzelfde gespam
http://forum.politics.be/showthread.php?t=145781 |
Ik denk dat ik dringend eens in discutie moet gaan met harrie, lijkt me leuk, ik ga onmiddelijk een draadje pikken zie ...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be