Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Een "gat" in de markt ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145805)

Cdude 2 november 2010 08:05

Een "gat" in de markt ?

Een aantal studentes uit Tsjechië die hun tijdelijke jobs kwijtspeelden in de nasleep van de kredietcrisis, hebben een nieuw initiatief om hun inkomsten op te krikken: ze begonnen met een 'naakt schoonmaakbedrijf'.

Crazy Cleaners heet de nieuwe onderneming, die actief is in Tsjechië. Voor een kleine 175 euro per uur komen de studenten het huis van hun klanten onder handen nemen. De dienst kan, afhankelijk van de wensen van de klant, in ondergoed, topless of geheel naakt worden geleverd.

Ook mannen
De Praagse economiestudente Katka Kopecka, een van de initiatiefneemsters van het project, heeft de eenvoudigst mogelijke verklaring voor haar nagelnieuwe bedrijf: "We zochten werk, we vonden niks - en toen kwamen we op dit idee. Niemand poetst graag, en iedereen kijkt graag naar een goedgebouwd naakt lichaam."

Voor de liefhebbers: het agentschap biedt niet alleen naakte poetsvrouwen aan. In het 15-koppige team zitten ook een aantal mannelijke studenten. Kopecka beklemtoont overigens dat er niks seksueels is aan de hele onderneming. "Meestal krijgen we aanvragen van drukbezette zakenlui die even willen uitrusten", zegt ze. "En wat is er rustiger dan wat rondhangen in je huis, terwijl iemand in haar ondergoed ervoor zorgt dat alles netjes is? :lol::lol::lol::lol::lol:Met prostitutie heeft dit niks te maken, we zijn een echt schoonmaakbedrijf"

Bron HLN (waar anders)

kameleon 2 november 2010 08:15

Niks sexueel aan deze dienst ? En de stofzuiger dan ?

Scherven A. Mok 2 november 2010 08:50

De melk bij de kat zetten en dan zeggen dat ze er niet mag aankomen.

Cdude 2 november 2010 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5067573)
De melk bij de kat zetten en dan zeggen dat ze er niet mag aankomen.

aan 175€ per uur ...gaat er heel wat van mijn "melk" vloeien richting "poesje" :-P

Hoomer 2 november 2010 09:31

Gaten in de markt worden gecreëerd door nieuwe producten die op de markt komen.
Zoals nu zonnepanelen bv. ge ziet ze overal. Wat er volgens mij nog niet bestaat is een bedrijfje dat die zonnepanelen komt kuisen om een optimaal rendement te garanderen.
Diegenen die zich geroepen voelen, een wagen en een paar ladders en je bent vertrokken.

Ik moet meer in die richting denken, want met mijn 106 kg gaat er niemand mij betalen om naakt te komen kuisen. ;-)

Cdude 2 november 2010 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 5067613)
Gaten in de markt worden gecreëerd door nieuwe producten die op de markt komen.
Zoals nu zonnepanelen bv. ge ziet ze overal. Wat er volgens mij nog niet bestaat is een bedrijfje dat die zonnepanelen komt kuisen om een optimaal rendement te garanderen.
Diegenen die zich geroepen voelen, een wagen en een paar ladders en je bent vertrokken.

Ik moet meer in die richting denken, want met mijn 106 kg gaat er niemand mij betalen om naakt te komen kuisen. ;-)

Met 106 kg wil ik u ook ni op mijn dak zenne8O

maddox 2 november 2010 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5067628)

Als uw dak geen 106 kg kan dragen , dan zie ik problemen met zonnepanelen, of bij het eerste fris briesje.

Hoomer 2 november 2010 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5067628)

Wees gerust, mijn beroepsactiviteiten spelen zich op een totaal ander vlak af.
Maar als ik die zonnepanelen hier overal zie dan denk ik "dat die toch vuil worden en minder licht opvangen". En dat er bij mijn weten geen enkele firma is die die panelen bv jaarlijks komt kuisen. Het is al.

Hoomer 2 november 2010 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5067633)
Als uw dak geen 106 kg kan dragen , dan zie ik problemen met zonnepanelen, of bij het eerste fris briesje.

Ik wou het niet zeggen, maar als dat het geval is met uw dak dan woonde in een bouwval.:twisted:

circe 2 november 2010 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 5067636)
Wees gerust, mijn beroepsactiviteiten spelen zich op een totaal ander vlak af.
Maar als ik die zonnepanelen hier overal zie dan denk ik "dat die toch vuil worden en minder licht opvangen". En dat er bij mijn weten geen enkele firma is die die panelen bv jaarlijks komt kuisen. Het is al.

binnenkort firma's die mosgroei gaan verwijderen op de zonnepanelen. Mijn dak staat vol met van die dingen.

Cdude 2 november 2010 10:12

a little jump, back to the subject :)

Bovenbuur 2 november 2010 10:17

175 euro per uur, in Tsjechie, en dan word er nog niet geneukt? Dat ze dat verkocht krijgen, dan zullen het toch knappe studentes zijn.

Hoomer 2 november 2010 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5067666)
a little jump, back to the subject :)

Ik haat plastieke tieten. :|

Alexandr Borodin 2 november 2010 11:36

Hmm... Misschien iets voor als de schoonmoeder langskomt..

Cdude 2 november 2010 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 5067673)

Ik ook maar ze zijn net genoeg om op te "Van Vlaanderen" 8-)

The Paulus Experience 2 november 2010 20:50

Voor dat zonnepaneelkuisgedoe gaat ge het mooi mogen uitleggen hoeveel centen de klant er netto zal mee winnen hoor, anders vrees ik een beetje dat het niemand een bal gaat kunnen schelen.

Albrecht 2 november 2010 21:18

Cdude....heh?

Banneling?

Ach ja, moest er ooit van komen. Ik ga hem wel missen, denk ik.

globalmedia 2 november 2010 21:25

seks zal altijd een gat in de markt zijn tot het einde van de mensheid

Alexandr Borodin 2 november 2010 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5069492)
Cdude....heh?

Banneling?

Ach ja, moest er ooit van komen. Ik ga hem wel missen, denk ik.

't is misschien maar tijdelijk

Eigenzinnig 2 november 2010 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 5067673)

Het enige plastiek dat ik zie is den emmer..:?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be