![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een aantal studentes uit Tsjechië die hun tijdelijke jobs kwijtspeelden in de nasleep van de kredietcrisis, hebben een nieuw initiatief om hun inkomsten op te krikken: ze begonnen met een 'naakt schoonmaakbedrijf'.
Crazy Cleaners heet de nieuwe onderneming, die actief is in Tsjechië. Voor een kleine 175 euro per uur komen de studenten het huis van hun klanten onder handen nemen. De dienst kan, afhankelijk van de wensen van de klant, in ondergoed, topless of geheel naakt worden geleverd. Ook mannen De Praagse economiestudente Katka Kopecka, een van de initiatiefneemsters van het project, heeft de eenvoudigst mogelijke verklaring voor haar nagelnieuwe bedrijf: "We zochten werk, we vonden niks - en toen kwamen we op dit idee. Niemand poetst graag, en iedereen kijkt graag naar een goedgebouwd naakt lichaam." Voor de liefhebbers: het agentschap biedt niet alleen naakte poetsvrouwen aan. In het 15-koppige team zitten ook een aantal mannelijke studenten. Kopecka beklemtoont overigens dat er niks seksueels is aan de hele onderneming. "Meestal krijgen we aanvragen van drukbezette zakenlui die even willen uitrusten", zegt ze. "En wat is er rustiger dan wat rondhangen in je huis, terwijl iemand in haar ondergoed ervoor zorgt dat alles netjes is? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bron HLN (waar anders) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Niks sexueel aan deze dienst ? En de stofzuiger dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De melk bij de kat zetten en dan zeggen dat ze er niet mag aankomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaten in de markt worden gecreëerd door nieuwe producten die op de markt komen.
Zoals nu zonnepanelen bv. ge ziet ze overal. Wat er volgens mij nog niet bestaat is een bedrijfje dat die zonnepanelen komt kuisen om een optimaal rendement te garanderen. Diegenen die zich geroepen voelen, een wagen en een paar ladders en je bent vertrokken. Ik moet meer in die richting denken, want met mijn 106 kg gaat er niemand mij betalen om naakt te komen kuisen. ![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als uw dak geen 106 kg kan dragen , dan zie ik problemen met zonnepanelen, of bij het eerste fris briesje.
![]() |
#8 |
|
![]() Wees gerust, mijn beroepsactiviteiten spelen zich op een totaal ander vlak af.
Maar als ik die zonnepanelen hier overal zie dan denk ik "dat die toch vuil worden en minder licht opvangen". En dat er bij mijn weten geen enkele firma is die die panelen bv jaarlijks komt kuisen. Het is al.
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() a little jump, back to the subject
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() 175 euro per uur, in Tsjechie, en dan word er nog niet geneukt? Dat ze dat verkocht krijgen, dan zullen het toch knappe studentes zijn.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 november 2010 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik haat plastieke tieten.
![]()
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Hmm... Misschien iets voor als de schoonmoeder langskomt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor dat zonnepaneelkuisgedoe gaat ge het mooi mogen uitleggen hoeveel centen de klant er netto zal mee winnen hoor, anders vrees ik een beetje dat het niemand een bal gaat kunnen schelen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Cdude....heh?
Banneling? Ach ja, moest er ooit van komen. Ik ga hem wel missen, denk ik. Laatst gewijzigd door Albrecht : 2 november 2010 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() seks zal altijd een gat in de markt zijn tot het einde van de mensheid
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() |