![]() |
Opnieuw valse reclame bij de Lidl
Voor de verjaardag van mijn zoon, had hij graag de akoestische gitaar gekregen die in de folder stond.
Ik, deze morgen vroeg daarheen, wetende dat zij vaak niet veel in voorraad hebben van hun folderartikelen... Geen akoestische gitaar te bespeuren. Bij navraag zei een winkelbediende me dat zij de betreffende gitaren niet wilden verkopen omdat er iets scheelde met de kwaliteit. Op de vraag of zij die kwaliteit dan niet controleerden voor ze deze in de folder plaatsen, moest zij mij het antwoord schuldig blijven. Mijn zoontje, weent tranen met tuiten... Weet iemand waar ik klacht kan neerleggen wegens oneerlijke praktijken? Paulus. |
|
Verleden week lagen er bij de ALDI. Ga daar nog eens kijken.
|
Citaat:
Klacht werd ingediend. Paulus. |
Citaat:
Uw klacht zal dan hoogstwaarschijnlijk ook meteen naar de prullenbak gegooid worden |
Overigens, als je je zoon graag gitaar wilt leren spelen, koop dan best in een gespecialiseerd zaak een deftige gitaar.
Veel minder miserie mee, en die mensen weten ten minste wat ze verkopen. |
Citaat:
Ik laat zeker weten hoe het afliep. Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Begrijp je, als je zoon het ernstig meent met gitaren maak je het hem op deze manier totaal onmogelijk. |
Citaat:
" ze waren niet bij de levering" "artikel is nog niet binnen" "artikel uitverkocht, volgende dinsdag zijn er weer" "komt niet meer binnen" In die winkels ga je binnnen en je koopt (of niet) wat er is dat ongeveer aan je behoefte beantwoordt. Indien ze je kennen zullen ze een artikel voor jou opzij zetten. |
Citaat:
Over die kwaliteit (er stond trouwens 3 jaar garantie in de folder) kan ikzelf ook wel oordelen. Dat hoeft niemand in mijn plaats te doen. Ik vond de prijs/kwaliteitsverhouding in de folder best wel OK. Feit is dat ze mij met folders naar de winkel lokken voor producten die ze niet te koop hebben. En dat hoef ik niet te nemen. Paulus. |
Nu je het zegt hé, ik vind ook wel dat de ze er de laatste tijd bij 'Lidl', flink op doorslagen ! Zie maar hun promotie slogan's ! Hilarisch:lol:!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je naar zo'n winkel ga, neem je toch vaak ook van alle andere dingen mee ? :) |
klantendienst
beste Paulus,
ik heb deze morgen hetzelfde meegemaakt. Later merkte ik ook dat deze gitaar zelfs niet meer op de Lidl website terug te vinden is: http://www.lidl.be/cps/rde/xchg/lidl...fferdate=25911 Ik heb naar de klantendienst van Lidl gebeld: 03/290.20.61. Daar heeft men mijn klacht genoteerd, en ik zou binnen enkele dagen een bericht mogen verwachten. Een collega die dit al eerder meemaakte en achteraf nooit meer bericht kreeg, raadde me aan toch intussen ook een klacht in te dienen bij de FOD Economie. Als ik toch nog positief nieuws krijg, hou ik hen op de hoogte. grz, Diego |
Citaat:
Ik zou nog kunnen zeggen dat ik er speciaal een dag congé voor opnam, maar dat is niet waar en daarom wil ik het niet doen. Maar het zou best wel eens kunnen dat bepaalden dat wél deden uiteraard. Paulus. |
Citaat:
Als je klacht indient -zoals ik ook gedaan heb- via http://statbel.fgov.be/nl/geschillen...euse/index.jsp Bestaat de mogelijkheid om bijlagen toe te voegen. Toen ik de on-line folder wilde toevoegen viel het mij ook op dat de westerngitaar er afgehaald was. Maar ik heb nog wel het gedrukte exemplaar. Misschien kun je ook klacht indienen, want vele klachten over hetzelfde probleem, komen sterker en geloofwaardiger over. Paulus. |
Sins de opening van Lidl op het plein bij ons winkel ik er gewoon niet meer,3 min na de opening waren al de koopjes verkocht,schande
Ik heb daar toen al een draad voor begonnen,maar hoe meer draden hier onterent hoe beter |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be