Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Jurgen Verstrepen op de VRT..'groene hoer'.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14641)

neruda 25 mei 2004 20:38

Uw collega Jurgen Verstrepen heeft uitdrukkelijk de slogan 'groene hoer' (die tijdens een betoging gericht was tegen Vera Dua) NIET veroordeelt tijdens een VRT opname van deze week .
Wat vindt u als vrouw hiervan ? Is dit normaal ?

ingenious 26 mei 2004 01:41

hij zei toen ook niet achter alle standpunten van het blok te staan maar hij wou er niet verder op ingaan, de journalisten moesten er maar achter komen. phara de aguirre had er 1 gevonden maar ik ben het vergeten. kan iemand mijn geheugen opfrissen?

voicelesscharlie 26 mei 2004 06:49

Wie staat er nu voor 100% achter de standpunten van een partij?
Een partijslaaf.

Bovendien zouden ze maar al te graag willen weten wat Verstrepen niet licht bij het VB.Dan hebben weer een nagel om op te kloppen.
Verstepen heeft groot gelijk om dat niet te zeggen.
Vrijheid van mening wil ook zeggen dat men daarom nog niet verplicht is om zijn mening te uiten.

doggy 26 mei 2004 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Vrijheid van mening wil ook zeggen dat men daarom nog niet verplicht is om zijn mening te uiten.

"Vrijheid van mening" begint volgens VB en co steeds meer en meer te lijken op "spreken wanneer iets in je kraam past".

Ik kan dan evengoed zeggen dat Verstrepen aan zelfcensuur doet! :)

circe 26 mei 2004 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
hij zei toen ook niet achter alle standpunten van het blok te staan maar hij wou er niet verder op ingaan, de journalisten moesten er maar achter komen. phara de aguirre had er 1 gevonden maar ik ben het vergeten. kan iemand mijn geheugen opfrissen?

Verstrepen heeft gezegd dat de erkenning van islam niet moest worden ingetrokken.

psychodad 26 mei 2004 12:43

De vraag aan Anke was, dacht ik, of zij een uitspraak als 'groene hoer' gepast vindt.

Om maar een vergelijking te maken: zou U het erg vinden moest men U bv. 'De Bruine Modepop' noemen

neruda 26 mei 2004 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
De vraag aan Anke was, dacht ik, of zij een uitspraak als 'groene hoer' gepast vindt.

Om maar een vergelijking te maken: zou U het erg vinden moest men U bv. 'De Bruine Modepop' noemen

Heb nog steeds geen antwoord , Anke ?
Wat vind u van deze standpunt ?

filosoof 30 november 2004 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Uw collega Jurgen Verstrepen heeft uitdrukkelijk de slogan 'groene hoer' (die tijdens een betoging gericht was tegen Vera Dua) NIET veroordeelt tijdens een VRT opname van deze week .

Is die Jurgen Verstrepen normaal?

R. Heydrich 30 november 2004 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda

Waarom zou hij dit moeten veroordelen? Men moet de dingen noemen zoals ze zijn! :mrgreen:

filosoof 1 december 2004 02:29

We zullen 't liefke van Philip D. eens "de zwarte hoer" noemen: dan is Vlaanderen te klein...
Ja, kom maar vertellen dat je absoluut geen idee hebt wie d�*t nu zou kunnen zijn..:rofl:

1handclapping 3 december 2004 20:59

Wat een belediging voor alle zwarte hoeren. de zwarte hoeren die ik ken zijn innemende vriendelijke charisma uitstralende persoonlijkheden, hetgeen van de
meeste mensen wiens naam begint met Philippe D. niet gezegd kan worden
(met mijn ekskuzes voor de Philippe D. die wel sympathiek zijn).

Laat ons geen zwarte hoeren beledigen of hun etnische groep en beroep niet
misbruiken als belediging... er zijn andere mogelijkheden zoals :
achterlijke mindervalide doofstomme blinde
of
macho
of
lesbische kip de voorste van de vrouwenbeweging (doet het altijd als het over een mannelijke macho gaat..)
heel populair is ook :
nestbevuiler (voor diegenen die in een nest wonen)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be