![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Uw collega Jurgen Verstrepen heeft uitdrukkelijk de slogan 'groene hoer' (die tijdens een betoging gericht was tegen Vera Dua) NIET veroordeelt tijdens een VRT opname van deze week .
Wat vindt u als vrouw hiervan ? Is dit normaal ? |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hij zei toen ook niet achter alle standpunten van het blok te staan maar hij wou er niet verder op ingaan, de journalisten moesten er maar achter komen. phara de aguirre had er 1 gevonden maar ik ben het vergeten. kan iemand mijn geheugen opfrissen?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie staat er nu voor 100% achter de standpunten van een partij?
Een partijslaaf. Bovendien zouden ze maar al te graag willen weten wat Verstrepen niet licht bij het VB.Dan hebben weer een nagel om op te kloppen. Verstepen heeft groot gelijk om dat niet te zeggen. Vrijheid van mening wil ook zeggen dat men daarom nog niet verplicht is om zijn mening te uiten. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan dan evengoed zeggen dat Verstrepen aan zelfcensuur doet! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() De vraag aan Anke was, dacht ik, of zij een uitspraak als 'groene hoer' gepast vindt.
Om maar een vergelijking te maken: zou U het erg vinden moest men U bv. 'De Bruine Modepop' noemen |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vind u van deze standpunt ? |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() We zullen 't liefke van Philip D. eens "de zwarte hoer" noemen: dan is Vlaanderen te klein...
Ja, kom maar vertellen dat je absoluut geen idee hebt wie d�*t nu zou kunnen zijn.. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 december 2004 om 02:31. |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een belediging voor alle zwarte hoeren. de zwarte hoeren die ik ken zijn innemende vriendelijke charisma uitstralende persoonlijkheden, hetgeen van de
meeste mensen wiens naam begint met Philippe D. niet gezegd kan worden (met mijn ekskuzes voor de Philippe D. die wel sympathiek zijn). Laat ons geen zwarte hoeren beledigen of hun etnische groep en beroep niet misbruiken als belediging... er zijn andere mogelijkheden zoals : achterlijke mindervalide doofstomme blinde of macho of lesbische kip de voorste van de vrouwenbeweging (doet het altijd als het over een mannelijke macho gaat..) heel populair is ook : nestbevuiler (voor diegenen die in een nest wonen)