![]() |
Bij de stemtest van de vrt waarom staan daar alleen de belangrijkste en grootste partijen op? waar zit de PvdA? ik vind da deze test oneerlijk verlooopt mijn!
|
misschien omdat de stemtest over serieuse zaken gaat ? :twisted:
|
dan moeten we de bub ook vermelden.
|
Citaat:
|
Citaat:
en hans ook |
Citaat:
wel en wa verstaat ge onder serieuze zaken ? kan pvda bvb geen serieuze standpunten hebben ofzo eh :) politiek is enen dikken boelsjit en daarom komk ier da forum wa verneuken |
Citaat:
|
oke zeg my dan eens wat het VB serieus te vertellen heeft ? n alle andere partijen :)
tenige wa politiekers willen is geld geld geld :) en da is ook een vorm van "discriminatrie" want hoe weet de burger nu op wat ie moet stemmen als niet eens alle partijen er in staan das myn gedacht daarover btw de grote partijen laten de kleine partijen ook niet de kans om hun zaken te vertellen maarja my opinion |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Neenee, ik ben geen domme Nederlander... ik snap dat hij de Belgische PVDA bedoelt![/size] |
mjah kijk ma kom ja :) das nu nen ollandse site da is omda pvda oorpsronkelijk uit olland komt ier in belgie is da pvda+
maar tfeit is gewoon als je een eerlijke test wilt hebben da er dan alle partijen (dus tot grote spijt) ook resist tussen moet staan het is ier tenslotte een DEMOCRATISCH land :) maarja :)wie ben ik om ier over te oordelen :) het blijft tenslotte maar een eigen mening :) |
Geen enkele van die tests pretendeert de waarheid in pacht te hebben of verkondigt dat men comform met het door de test opgemaakte profiel dient te stemmen. Indien u dus van mening bent dat het bestaande aanbod gebrekkig is of niet volstaat, dan staat het u vrij er zelf een betere uit te werken, op te stellen en te verspreiden.
|
Tja... stemtesten zijn leuk om te doen, maar ik mag hopen dat je je stem er niet aan verbind. Er zijn nl. zoveel meer factoren wat meeweegt in het uitbrengen van je stem, bv. naast de woorden ook de daden van een partij!
In Nederland hebben we trouwens 1 stemwijzer, die alle partijen heeft opgenomen... namelijk, deze! Maar deze is te traag, te uitgebreid en te irritant met animaties er doorheen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be