![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Bij de stemtest van de vrt waarom staan daar alleen de belangrijkste en grootste partijen op? waar zit de PvdA? ik vind da deze test oneerlijk verlooopt mijn!
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() misschien omdat de stemtest over serieuse zaken gaat ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() dan moeten we de bub ook vermelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en hans ook |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wel en wa verstaat ge onder serieuze zaken ? kan pvda bvb geen serieuze standpunten hebben ofzo eh ![]() politiek is enen dikken boelsjit en daarom komk ier da forum wa verneuken
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() oke zeg my dan eens wat het VB serieus te vertellen heeft ? n alle andere partijen
![]() tenige wa politiekers willen is geld geld geld ![]() en da is ook een vorm van "discriminatrie" want hoe weet de burger nu op wat ie moet stemmen als niet eens alle partijen er in staan das myn gedacht daarover btw de grote partijen laten de kleine partijen ook niet de kans om hun zaken te vertellen maarja my opinion
![]() |
#9 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Neenee, ik ben geen domme Nederlander... ik snap dat hij de Belgische PVDA bedoelt![/size]
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() mjah kijk ma kom ja
![]() maar tfeit is gewoon als je een eerlijke test wilt hebben da er dan alle partijen (dus tot grote spijt) ook resist tussen moet staan het is ier tenslotte een DEMOCRATISCH land ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen enkele van die tests pretendeert de waarheid in pacht te hebben of verkondigt dat men comform met het door de test opgemaakte profiel dient te stemmen. Indien u dus van mening bent dat het bestaande aanbod gebrekkig is of niet volstaat, dan staat het u vrij er zelf een betere uit te werken, op te stellen en te verspreiden.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Tja... stemtesten zijn leuk om te doen, maar ik mag hopen dat je je stem er niet aan verbind. Er zijn nl. zoveel meer factoren wat meeweegt in het uitbrengen van je stem, bv. naast de woorden ook de daden van een partij!
In Nederland hebben we trouwens 1 stemwijzer, die alle partijen heeft opgenomen... namelijk, deze! Maar deze is te traag, te uitgebreid en te irritant met animaties er doorheen!