![]() |
iemand die deze documentaire kent? (scam "ik heb geld nodig voor 'n treinkaart")
Hey, ik ben ook zoek naar de documentaire gemaakt door een Belg (denk ik), over iemand die geld vraagt op op treinstations (of was het luchthavens?), onder het mom dat ie juist bestolen geweest is.
De documentairemaker -die zelf bestolen geweest is door die kerel- probeert de persoon te traceren in zijn film. De documentarie's naam begint denk ik met de woorden "Where is..." ? Iemand die me verder kan helpen? |
|
De copy cats van Garry kom ik regelmatig tegen, ik vraag me altijd af wie er nu zo achterlijk is om daar in te trappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Was een Schot... en tja, ik ben zo'n sebedeseke. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=TEoc13bwCw0 |
Citaat:
Ik betwijfel het of hij zelfs een Schot is. |
Citaat:
Maar meerdere keren? |
Citaat:
Daarvoor verdien ik toch wel een paradijs met 72 Denzel Washingtons hé. -------------- en één keer... tja, met een Schot doe ik het niet meer. Met een zigeuner die kinderkes had doe ik het ook niet meer (heb ik verdomme de helft van mijn pas aangekocht eetwaren gegeven... en nog een stuk chocola "pour les enfants" achter zijn hielen gebracht. toen ik wegreed zag ik hem een hap nemen dat het geen zicht had!) één keer ja. |
Citaat:
|
Citaat:
hij heeft zelfs een facebook-fanpagina |
Dat soort gasten komt mij nu nooit lastig vallen zie, ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ze komen op me af en beginnen te zagen over weet-ik-wat, en dan ga ik zo eens een beetje half over ze heen hangen terwijl ik tamelijk luid in hun oren toeter: "JAAA?!?!??" Dan zijn ze ook zo weg. En als ik tijd teveel heb, dan ga ik, puur om te gallen omdat ze me lastigvallen, met dat soort linkse hippies eens een fijne boom opzetten midden op straat. En ze achterna lopen en door blijven argumenteren zodra ze het gesprek afbreken en hun weg vervolgen. |
Citaat:
Zo van die linkse rakkers, daar doe ik dat niet mee, die zeg ik gewoon dat mij dat ik geen interesse heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be