![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Hey, ik ben ook zoek naar de documentaire gemaakt door een Belg (denk ik), over iemand die geld vraagt op op treinstations (of was het luchthavens?), onder het mom dat ie juist bestolen geweest is.
De documentairemaker -die zelf bestolen geweest is door die kerel- probeert de persoon te traceren in zijn film. De documentarie's naam begint denk ik met de woorden "Where is..." ? Iemand die me verder kan helpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De copy cats van Garry kom ik regelmatig tegen, ik vraag me altijd af wie er nu zo achterlijk is om daar in te trappen.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik van tijd. Zolang ze niet stinken of rooddoorlopen ogen hebben ga ik ervan uit dat het kan kloppen. Ik heb namelijk zelf al in die situatie gezeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was een Schot... en tja, ik ben zo'n sebedeseke.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door manta : 13 december 2010 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=TEoc13bwCw0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel het of hij zelfs een Schot is.
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar meerdere keren?
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor verdien ik toch wel een paradijs met 72 Denzel Washingtons hé. -------------- en één keer... tja, met een Schot doe ik het niet meer. Met een zigeuner die kinderkes had doe ik het ook niet meer (heb ik verdomme de helft van mijn pas aangekocht eetwaren gegeven... en nog een stuk chocola "pour les enfants" achter zijn hielen gebracht. toen ik wegreed zag ik hem een hap nemen dat het geen zicht had!) één keer ja.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2010 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() hij heeft zelfs een facebook-fanpagina
Laatst gewijzigd door koe de poing : 14 december 2010 om 01:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat soort gasten komt mij nu nooit lastig vallen zie, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Haha, ik was net hetzelfde aan het denken. Als ik door de stad loop, zet ik meestal mijn laat-mij-gerust-gezicht op. Maar die Schot heeft mij desondanks toch eens aangesproken. Ik heb hem uiteraard niks gegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah gij hebt ook zo ne "make - my - day - punk - blik..."
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 14 december 2010 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een overblijfsel van mijn Deurnese jaren, denk ik. Soms is dat wel grappig, dan zie je zo'n Amnesty- of Greenpeacefiguur afkomen, om zich dan te bedenken en aarzelend weg te gaan zonder iets te vragen. Een ander trucje is gewoon wijzen naar de oortjes van je mp3-speler en dan je schouders ophalen. Enorm hufterig, maar wel doeltreffend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ze komen op me af en beginnen te zagen over weet-ik-wat, en dan ga ik zo eens een beetje half over ze heen hangen terwijl ik tamelijk luid in hun oren toeter: "JAAA?!?!??" Dan zijn ze ook zo weg. En als ik tijd teveel heb, dan ga ik, puur om te gallen omdat ze me lastigvallen, met dat soort linkse hippies eens een fijne boom opzetten midden op straat. En ze achterna lopen en door blijven argumenteren zodra ze het gesprek afbreken en hun weg vervolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo van die linkse rakkers, daar doe ik dat niet mee, die zeg ik gewoon dat mij dat ik geen interesse heb. |
|
![]() |
![]() |