![]() |
Bank dumpt 'arme' klanten: "We zijn de Aldi niet"
Citaat:
Men zou nu eens de lef moeten hebben om deze bank vaarwel te zeggen, De grote kapitalist Piet zou nogal anders piepen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie het probleem niet echt? En al zeker het maatschappelijk probleem niet.
|
De voorgeschiedenis van die bank: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerard_Nagelmackers
Bank Nagelmackers 1747 was bijna failliet toen ze door Delta Lloyd werd overgenomen. |
Ik wens ze veel succes. Ik behoor tot hun doelgroep, maar ik weet wel betere plaatsen voor mijn centen.
|
Banken die leningen geven aan mensen die ze toch niet kunnen terug betalen zijn beter.
|
Citaat:
Delta Lloyd is namelijk niet ambitieus zoals het krantenartikel beweert maar wanhopig zoals wel meer banken de laatste tijd. Bekijk eens met welke berichten DL vandaag naar buiten gekomen is: - We worden een bank voor de vermogende Belg! - We verlagen de rente op onze webspaarrekening! Op welke manier is dit zinnig? Ze gaan vermogende mensen aantrekken door hun voorwaarden onaantrekkelijker te maken? Wat er werkelijk aan de hand is: DL heeft last van een te kleine winstmarge voor heel heel wat diensten. Hierdoor maakt ze verlies of niet voldoende winst op een groot deel van hun klanten. Ze proberen die nu kwijt te geraken en er tegelijkertijd een positief verhaal van te maken. Het is zeer zeker betwijfelbaar of ze wel voldoende winstmarge zullen behalen op hun klanten die overblijven. Nieuwe klanten aantrekken met hun huidige voorwaarden lijkt me heel moeilijk. Zinkend schip. |
Via welke manier is een bachelor bewezen als stabiele basis voor inkomsten?
Waarom richten op zelfstandigen? Want dat is toch helemaal ridicuul, de meeste verdienen cré meer dan het minimum. Dat is wel een vastsstaand feit. Gaan ze een witwasbank worden? Onder het mom van privacy denk ik toch dat je job geen criteria kan zijn om een spaarrekening te krijgen. |
Mocht ik daar nu een paar honderdduizend euro staan hebben, zie, dan zwierde ik mijne poen over naar een andere rekening...
|
Financiële instellingen zijn er om winst te maken, klanten zijn enkel een middel, geen doel.
Alle financiële instellingen werken zo, "uw geld daar weghalen" is zinloos. |
Dikke, arrogante, omhooggevallen " kl...z..ken " zijn dit,het zijn die maffiose grootbanken die de wereldcrisis veroorzaakt hebben,en straffen krijgen ze niet,integendeel ze zijn ook wel zeer goede vriendjes met de (corrupte) justitie in hun landen .Zie maar naar de Fortis hoge heerschappen hier in belgenland,en die lopen ook nog allemaal vrij rond.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt mij een ultieme poging om rijke onnozelaars die door snobisme te vangen zijn, slechte beleggingen aan te smeren :-) "bij ons is het brood aangebakken, maar let wel, enkel maar madammen met een bontjas en meneren met een mercedes mogen hier voor 8 Euro een brood komen kopen" :lol: "hohohoho, ik ben ZO rijk, dat ik zelfs bij bakker Vanpimpelzele mijn aangebakken brood voor 8 Euro mag kopen, kijk eens mensen, wat een hele heer ik ben" ... |
Wat een ijzersterk beleid :roll:
|
Binnen 2 dagen trekken ze hun kak weer in.
Wedden? ;-) |
Citaat:
|
raar verhaal.....
Laat ons voorzichtig aannemen dat DL niet geinteresseerd is in klanten die gewoon een spaar- en een zichtrekening hebben,en verder geen noemenswaardige beleggingsaktiviteiten doen of iets afbetalen (of anders gezegd,het meeste van hun centjes liquide houden) "basis-bankdienst" is voor de banken inderdaad een pure kost.... :? Daar zijn we weer met het verhaal van een "eenvoudige bankdienst" zonder verdere chichi voor de mensen.... (de Post?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be