Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Halsema (GL) stapt eindelijk op (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148097)

Sus Iratus 17 december 2010 15:45

Halsema (GL) stapt eindelijk op

Gaarne wil ik u allen het heuglijk feit mededelen dat Femke Halsema eindelijk opflikkert uit de landelijke politiek.

Meer informatie, met de nodige linkjes, kunt u hier en ook hier terugvinden.

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid duikt zij binnen een half jaar weer op als de nieuwe topmanager van één of ander van uw belastinggeld betaalde gesubsidiëerd clubje in de omvangrijke door haar en haar kornuiten in het leven geroepen en uitgebouwde multicul-industrie.

Opdat wij nooit haar hypocrisie zullen vergeten van voor nog veel meer multicul en islam pleiten, maar intussen wel haar kinderen van een zwarte school halen omdat 'het niveau te laag was', en nog veel meer van dat soort fratsen.

Blij dat die heks weg is, hoewel de beoogde opvolgster, Jolande Sap, waarschijnlijk net zo erg zal blijken te zijn.

Inno 17 december 2010 15:48

Feeeeest

circe 17 december 2010 15:52

Femke is geboren in april 1966, dus binnenkort bereikt ze de gezegende leeftijd van welgeteld 45 jaartjes. Ze had gedurende 12 jaartjes een kamerzetel dus krijgt ze nu wachtgeld tot aan haar pensioen. Hallelujah!

Sus Iratus 17 december 2010 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5171210)
Femke is geboren in april 1966, dus binnenkort bereikt ze de gezegende leeftijd van welgeteld 45 jaartjes. Ze had gedurende 12 jaartjes een kamerzetel dus krijgt ze nu wachtgeld tot aan haar pensioen. Hallelujah!

Weet u wat één van haar laatste wapenfeiten is geweest?

Ik zal het u alvast verklappen:

Zij is mede-initiatiefneemster geweest van een motie van de gezamelijke linkse partijen in Nederland die stelde dat tegengaan van de islamisering in Nederland geen doel van het regeringsbeleid mag zijn. Die motie is aangenomen, met steun van regeringspartijen CDA en VVD.

En vandaag komt die [zelfcensuur] dus doodleuk vertellen: "mijn werk zit erop"

Nou Femke, je wordt bedankt hoor!

Ga maar lekker van je midlife crisis genieten, je hebt het immers verdiend, smerig stuk [wederom zelfcensuur].

Wat hoop ik dat ik ooit nog een nieuwe Bijltjesdag, met Halsema in één van de hoofdrollen, mag meemaken.

Hertog van Gelre 18 december 2010 01:20

Zeer veel respect voor Femke, een politiek zwaargewicht. Ze heeft haar standpunten en haar kiezers altijd met veel passie verdedigd.

Dixie 18 december 2010 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5172253)
Zeer veel respect voor Femke, een politiek zwaargewicht. Ze heeft haar standpunten en haar kiezers altijd met veel passie verdedigd.

haar kinderen haalde ze uiteraard van een 'zwarte' school zoals een goede linkse betaamd...

Hertog van Gelre 18 december 2010 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5172277)
haar kinderen haalde ze uiteraard van een 'zwarte' school zoals een goede linkse betaamd...

Zij heeft, als een vrouw die emancipatie hoog in het vaandel heeft, steeds een balans gezocht tussen de verschillende vrijheden. Zo is ze tegelijkertijd voor vrijheid van godsdienst als voor de emancipatie van homo's en (allochtone) vrouwen. Dat is een worsteling waar ze nooit een geheim van heeft gemaakt.

Ze kreeg van mij het grootste respect toen ze één van de meest fervente verdedigers van Ayaan Hirsi Ali bleek. Femke is een integere politica, een vrouw die deugt en waarbij ik zou durven onderduiken, ook al is ze niet van de partij waar ik op stem.

D'ARTOIS 18 december 2010 02:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5172279)
Zij heeft, als een vrouw die emancipatie hoog in het vaandel heeft, steeds een balans gezocht tussen de verschillende vrijheden. Zo is ze tegelijkertijd voor vrijheid van godsdienst als voor de emancipatie van homo's en (allochtone) vrouwen. Dat is een worsteling waar ze nooit een geheim van heeft gemaakt.

Ze kreeg van mij het grootste respect toen ze één van de meest fervente verdedigers van Ayaan Hirsi Ali bleek. Femke is een integere politica, een vrouw die deugt en waarbij ik zou durven onderduiken, ook al is ze niet van de partij waar ik op stem.

Sluit ik me wel bij aan maar ze kan supergemeen zijn.

Eberhard Leclerc 18 december 2010 03:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5172253)
Zeer veel respect voor Femke, een politiek zwaargewicht.

Ik hoop niet dat je dit serieus bedoeld.

Het was een dom babbelende huisvrouw bij Pauw en Witteman.

Met een aardappel in de keel voortdurend open deuren intrappen. Duh?
En zich daar goed voor laten betalen.

Die opvolgster Sap is ook al een blanke bourgeois figuur. Zoals verwacht. Past dus naadloos in die uitvreterspartij.

stropke 18 december 2010 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 5172294)
Sluit ik me wel bij aan maar ze kan supergemeen zijn.

De "Carmen" vd Tweede Kamer..:lol:

toccata 18 december 2010 10:17

Ik ga Halsema missen

Derk de Tweede 18 december 2010 12:05

Rokende Marcedes Femke.

D'ARTOIS 18 december 2010 12:55

Zij en haar vriend/man hebben een zwak voor "klassieke" auto's. U weet wel, de categrorie waar GL zo fèl tegen is.

Overigens heeft de dame wel gewacht totdat ze langer dan 12 jaar in de Kamer zat. Ze krijgt nu een wachtgeld (70%) tot haar 65ste discussieloos uitbetaald.

Sus Iratus 18 december 2010 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 5172721)
Zij en haar vriend/man hebben een zwak voor "klassieke" auto's. U weet wel, de categrorie waar GL zo fèl tegen is.

Overigens heeft de dame wel gewacht totdat ze langer dan 12 jaar in de Kamer zat. Ze krijgt nu een wachtgeld (70%) tot haar 65ste discussieloos uitbetaald.

Ze had al eerder aangegeven dat ze zou gaan stoppen, maar heeft heel berekenend dus wel mooi gewacht tot ze aan die twaalf jaar kwam.

Zoals ik al zei: een hypocriet tot en met en graaister bovendien.

En let op: die is binnen een jaar weer actief binnen zo'n gesubsidiëerd old boys (en girls) clubje, hetzij binnen de multiculindustrie in Nederland, hetzij bij één of andere EU-, of aan de EU geliëerde (en uiteraard ondemocratische) instelling.

Kortom, Femke H. is binnen. Na haar de zondvloed.

circe 18 december 2010 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5172750)
Ze had al eerder aangegeven dat ze zou gaan stoppen, maar heeft heel berekenend dus wel mooi gewacht tot ze aan die twaalf jaar kwam.

Zoals ik al zei: een hypocriet tot en met en graaister bovendien.

En let op: die is binnen een jaar weer actief binnen zo'n gesubsidiëerd old boys (en girls) clubje, hetzij binnen de multiculindustrie in Nederland, hetzij bij één of andere EU-, of aan de EU geliëerde (en uiteraard ondemocratische) instelling.

Kortom, Femke H. is binnen. Na haar de zondvloed.

²

Zou de bedreiging die haar kinderen ontvingen in hun zwarte school er iets mee te maken hebben gehad?

Sus Iratus 18 december 2010 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5172759)
²

Zou de bedreiging die haar kinderen ontvingen in hun zwarte school er iets mee te maken hebben gehad?

U bedoelt die bedreigingen aan haar kinderen die kwamen nadat Femke opeens als een blad aan een boom was omgedraaid in het hoofddoekjes-debat (van pro naar contra) in een wanhopige poging om de PVV van Wilders de wind uit de zeilen te nemen?

lombas 18 december 2010 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 5172721)

Zou je liever hebben dat ze - De Croo-gewijs - de Tweede Kamer blijft frequenteren tot ze er helemaal uitgelebberd uitziet?

circe 18 december 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5172784)
Zou je liever hebben dat ze - De Croo-gewijs - de Tweede Kamer blijft frequenteren tot ze er helemaal uitgelebberd uitziet?

ze zou ook gewoon een opzegvergoeding van twee jaar kunnen krijgen? of géén opzegvergoeding vermits ze zèlf opstapt.

Ik heb geen idee waarop ze "wacht" tijdens haar wachtgeld.

Sus Iratus 18 december 2010 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5172792)
ze zou ook gewoon een opzegvergoeding van twee jaar kunnen krijgen? of géén opzegvergoeding vermits ze zèlf opstapt.

Ik heb geen idee waarop ze "wacht" tijdens haar wachtgeld.

Op het geluid van haar persoonlijke kassa natuurlijk: "Tsjing tsjing, tjing tjing", elke keer weer als er belastinggeld naar haar privérekening wordt overgeheveld.

circe 18 december 2010 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5172774)
U bedoelt die bedreigingen aan haar kinderen die kwamen nadat Femke opeens als een blad aan een boom was omgedraaid in het hoofddoekjes-debat (van pro naar contra) in een wanhopige poging om de PVV van Wilders de wind uit de zeilen te nemen?

juist.

Ik weet alleen niet wat triggerde dat ze zulke ommekeer maakte: maar ik denk dat haar kinderen op de o zo verrijkende school weldegelijk meer doorslag gaven dan Wilders.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be