![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gaarne wil ik u allen het heuglijk feit mededelen dat Femke Halsema eindelijk opflikkert uit de landelijke politiek.
Meer informatie, met de nodige linkjes, kunt u hier en ook hier terugvinden. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid duikt zij binnen een half jaar weer op als de nieuwe topmanager van één of ander van uw belastinggeld betaalde gesubsidiëerd clubje in de omvangrijke door haar en haar kornuiten in het leven geroepen en uitgebouwde multicul-industrie. Opdat wij nooit haar hypocrisie zullen vergeten van voor nog veel meer multicul en islam pleiten, maar intussen wel haar kinderen van een zwarte school halen omdat 'het niveau te laag was', en nog veel meer van dat soort fratsen. Blij dat die heks weg is, hoewel de beoogde opvolgster, Jolande Sap, waarschijnlijk net zo erg zal blijken te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Feeeeest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Femke is geboren in april 1966, dus binnenkort bereikt ze de gezegende leeftijd van welgeteld 45 jaartjes. Ze had gedurende 12 jaartjes een kamerzetel dus krijgt ze nu wachtgeld tot aan haar pensioen. Hallelujah!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het u alvast verklappen: Zij is mede-initiatiefneemster geweest van een motie van de gezamelijke linkse partijen in Nederland die stelde dat tegengaan van de islamisering in Nederland geen doel van het regeringsbeleid mag zijn. Die motie is aangenomen, met steun van regeringspartijen CDA en VVD. En vandaag komt die [zelfcensuur] dus doodleuk vertellen: "mijn werk zit erop" Nou Femke, je wordt bedankt hoor! Ga maar lekker van je midlife crisis genieten, je hebt het immers verdiend, smerig stuk [wederom zelfcensuur]. Wat hoop ik dat ik ooit nog een nieuwe Bijltjesdag, met Halsema in één van de hoofdrollen, mag meemaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeer veel respect voor Femke, een politiek zwaargewicht. Ze heeft haar standpunten en haar kiezers altijd met veel passie verdedigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haar kinderen haalde ze uiteraard van een 'zwarte' school zoals een goede linkse betaamd...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Ze kreeg van mij het grootste respect toen ze één van de meest fervente verdedigers van Ayaan Hirsi Ali bleek. Femke is een integere politica, een vrouw die deugt en waarbij ik zou durven onderduiken, ook al is ze niet van de partij waar ik op stem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was een dom babbelende huisvrouw bij Pauw en Witteman. Met een aardappel in de keel voortdurend open deuren intrappen. Duh? En zich daar goed voor laten betalen. Die opvolgster Sap is ook al een blanke bourgeois figuur. Zoals verwacht. Past dus naadloos in die uitvreterspartij. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 december 2010 om 03:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga Halsema missen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rokende Marcedes Femke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Zij en haar vriend/man hebben een zwak voor "klassieke" auto's. U weet wel, de categrorie waar GL zo fèl tegen is.
Overigens heeft de dame wel gewacht totdat ze langer dan 12 jaar in de Kamer zat. Ze krijgt nu een wachtgeld (70%) tot haar 65ste discussieloos uitbetaald.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: een hypocriet tot en met en graaister bovendien. En let op: die is binnen een jaar weer actief binnen zo'n gesubsidiëerd old boys (en girls) clubje, hetzij binnen de multiculindustrie in Nederland, hetzij bij één of andere EU-, of aan de EU geliëerde (en uiteraard ondemocratische) instelling. Kortom, Femke H. is binnen. Na haar de zondvloed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou de bedreiging die haar kinderen ontvingen in hun zwarte school er iets mee te maken hebben gehad?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() U bedoelt die bedreigingen aan haar kinderen die kwamen nadat Femke opeens als een blad aan een boom was omgedraaid in het hoofddoekjes-debat (van pro naar contra) in een wanhopige poging om de PVV van Wilders de wind uit de zeilen te nemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je liever hebben dat ze - De Croo-gewijs - de Tweede Kamer blijft frequenteren tot ze er helemaal uitgelebberd uitziet?
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen idee waarop ze "wacht" tijdens haar wachtgeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Op het geluid van haar persoonlijke kassa natuurlijk: "Tsjing tsjing, tjing tjing", elke keer weer als er belastinggeld naar haar privérekening wordt overgeheveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet alleen niet wat triggerde dat ze zulke ommekeer maakte: maar ik denk dat haar kinderen op de o zo verrijkende school weldegelijk meer doorslag gaven dan Wilders.
|
![]() |
![]() |