![]() |
Jazeker opgelet!
|
Leuk van je. Wat een spoken zijn me dat zeg! :x
Er zijn heel knappe roodharigen, maar alstublief zeg, wat een verzameling is me dat! |
Dat zijn geen roodharigen maar gepensioneerden.
Geef mij deze maar: ![]() |
Nu had ik eerst "Hot rodheads" gelezen
|
Citaat:
Aanvullingen en alternatieven m.b.t. de roodharigen uit het openingsbericht zijn dan ook meer dan welkom. Met foto's, dat spreekt vanzelf. |
Ik heb deze draad gemeld aan het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 77303 |
Citaat:
euh neen, ik ben niet altijd even goed mee met wat hier achter de schermen gebeurd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties: dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen) forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc. http://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules :-P |
Nieuwjaarswens voor mezelf: dit jaar wil ik een rosse binnendoen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt, Sus! |
ISla Fisher van deze 12
|
Deze koffer, je Visa en wegwezen..........
![]() |
Ik heb in elk geval gestemd.
Jammer dat er bijna geen enkele "echte" roodharige tussen zat. Veel verf, terwijl echte rossekes doorgaans toch wel meer kenmerken hebben die het geheel compleet maken. De bijna sneeuw-witte huid, de sproetjes en de blauwe of groene katachtige oogjes. Een vrouw met een haarkleur zo donkerrood dat een Ferrari zich minderwaardig gaat voelen, is niet echt "ros". But well... Hail to the rossekes! :cheer: |
![]() |
De eerste is de mooiste. De enige die ik goedkeur eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be